ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βραβείο Ermis για το TikTok του Μητσοτάκη – «Kαμπάνια που αποτελεί case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό»

πολιτική

Βραβείο Ermis για το TikTok του Μητσοτάκη – «Kαμπάνια που αποτελεί case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό»

Με την ειδική τιμητική διάκριση Ermis White βραβεύτηκε η παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok στον πιο σημαντικό διαγωνισμό για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία στην Ελλάδα, τα Ermis Awards.

Τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στην Ελλάδα.

Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια Επικοινωνίας του Πρωθυπουργού Κύρα Κάπη, η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες.

«Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής ο οποίος ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο. «Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια, που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι θα ερχόμουν σήμερα, εδώ, για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία. Κι όμως, τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι ”βαρετός” και να μην είναι καθόλου ”cringe”», ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία Κάπη.

Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος, ο οποίος κατά τη βράβευση σημείωσε:

«Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok. Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023. Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views! Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».

Δείτε κάποια από τα βίντεο του πρωθυπουργού στο TikTok:

@kyriakosmitsotakis_Τιμολόγια Ηλεκτρικού Ρεύματος❗️♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis
@kyriakosmitsotakis_

Explainer: Υπουργικό Συμβούλιο

♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis

@kyriakosmitsotakis_

13 ημέρες για τις εκλογες S2E2 #BTS #KyriakosMitsotakis #ekloges2023

♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis

@kyriakosmitsotakis_

7 ημέρες για τις εκλογές #BTS #KyriakosMitsotakis #TikTokDocumentary

♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis

Related posts

Πολάκης: Δημοσίευσε την περικοπή του μισθού του – «Ετσι για να ικανοποιηθούν και κάποιοι μες στον ΣΥΡΙΖΑ»

James Rollner

Σέβη Βολουδάκη: Στις εργασίες του Διεθνούς δικτύου Women Political Leaders (WPL) στον ΟΗΕ

protothema.gr

Η απάντηση των «87» στον Στέφανο Κασσελάκη: «Τον ΣΥΡΙΖΑ τον εξευτελίζει καθημερινά ο ίδιος»

protothema.gr

Κασσελάκης από Καλαμάτα: «Στείλτε τώρα το μήνυμα στην κυβέρνηση: Αλαζονεία τέλος»

James Rollner

Βελόπουλος: Η κυβέρνηση αποδεικνύει καθημερινά ότι «το βαρέλι δεν έχει πάτο»

timesadmin

Γεραπετρίτης: Ο σεβασμός στο Διεθνές Δίκαιο και οι σχέσεις καλής γειτονίας είναι ο μόνος δρόμος που οδηγεί στην ΕΕ

James Rollner