AYTOKINHTO

Επίσημο: Η ηλεκτρική Porsche Macan παρουσιάζεται σε λίγες μέρες

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Porsche, θα είναι το ισχυρότερο στη γκάμα των εκδόσεων της Macan και πλέον ξέρουμε και την ημερομηνία της επίσημης παρουσιάσης.

Top Gear TEAM

Porsche Macan ηλεκτρική νέο εσωτερικό

Μετά από μια σειρά από εικόνες teaser, εικόνες του αυτοκινήτου να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης πλήρως καμουφλαρισμένο και εικόνες του εσωτερικού, αυτή τη φορά έρχεται η ανακοίνωση της οριστικής παρουσίασης της ηλεκτρικής Porsche Macan στις 25 Ιανουαρίου.

Αυτή είναι η μέρα που θα δούμε την ηλεκτρική Porsche Macan χωρίς το παραμικρό καμουφλάζ και θα μάθουμε όλα τα στοιχεία αυτού που φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα από τα πιο σπορ ηλεκτρικά SUV της αγοράς.

Η ηλεκτρική Macan θα βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE), διαθέτοντας μπαταρία 100 kWh, ισχύ έως 612 ίππους και ροπή στα επίπεδα των 1.000 Nm. Το σχετικό teaser που αφορά στην ημερομηνία παρουσίασής της, επικεντρώνεται στα πίσω φώτα τα οποία υιοθετούν μια πολύ πιο λεπτή σχεδίαση που καλύπτει όλο το πλάτος, παρόμοια με της υπόλοιπης οικογένειας Porsche.

Porsche Macan ηλεκτρική νέο εσωτερικό

Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα διακρίνονται οι πλευρικοί αεραγωγοί, το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και η ενεργή αεροτομή. Το εσωτερικό της Porsche Macan EV είχε αποκαλυφθεί νωρίτερα πλήρως ως μέρος ενός προηγούμενου teaser, επιβεβαιώνοντας την διάταξη με τις τρεις οθόνες, που περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών, μια οθόνη αφής infotainment 10,9 ιντσών και μια οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό, σε συνδυασμό με μια εξελιγμένη head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας.

Porsche Macan EV

Η Porsche Macan, που βρίσκεται στην αγορά από το 2014 έχοντας υποστεί δύο διαδοχικά facelifts το 2019 και το 2021, χαρακτηρίζεται από την σπορ συμπεριφορά της. Στοιχείο που αναμένεται να τονιστεί ακόμη περισσότερο στη νέα γενιά, αξιοποιώντας την αρχιτεκτονική PPE, μια πιο εξελιγμένη ρύθμιση του πλαισίου και περισσότερη ισχύ από ποτέ. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 100 kWh (95 kWh ωφέλιμη), δίνοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Ταυτόχρονα, θα μπορεί να υποστηρίξει ταχεία φόρτιση έως 270 kW, μεταφέροντάς την από το 10 στο 80% της φόρτισης σε 22 λεπτά.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο, δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, υπομονή λίγες μέρες ακόμη.

Related posts

Θα συνεχίσει η Toyota να εξελίσσει θερμικούς κινητήρες; Ο Akio Toyoda απαντά

timesadmin

Τελικά σκουριάζει το Tesla Cybertruck; Τι απάντησε μηχανικός της φίρμας για το “rust-gate”

timesadmin

“Οδηγήστε σαν γυναίκα”: Το σλόγκαν της καμπάνιας που προκαλεί αντιδράσεις

timesadmin

O επικεφαλής της Dacia μιλάει για το ηλεκτρικό Sandero και πολλά άλλα

timesadmin

Γιατί το North Yungas Road είναι ο πιο επικίνδυνος δρόμος του πλανήτη

timesadmin

Εξαφάνιση αυτοκινήτου: Γιατί η Aston Martin ψάχνει το πρώτο της όχημα

James Rollner