Χωρίς να αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες και χωρίς να μας τη δείξει καν από κοντά, η Porsche ανακοίνωσε πως μια νέα έκδοση της Taycan, η οποία επίσης δεν έχει όνομα ακόμη, κατέρριψε τον προηγούμενο ταχύτερο χρόνο του μοντέλου στο Nurburgring.
Πρόκειται για μια έκδοση προ-παραγωγής ουσιαστικά, για την οποία φημολογούνται κάποιες λεπτομέρειες ωστόσο κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα κάτι περισσότερο ή τουλάχιστον κάτι περισσότερο που να είναι σαφές.
Οπότε ας αναφερθούμε κυρίως στην επίδοση του 7:07.55, όπως εξάλλου το κάνει και η ίδια η Porsche που στέκεται στον χρόνο αυτό και τονίζει πως έχει συντρίψει ουσιαστικά την προηγούμενη επίδοση της Taycan Turbo S, αλλά και του Tesla Model S Plaid. Πλησίασε δε, πολύ κοντά στο ρεκόρ του Rimac Nevera.
Στο τιμόνι της άγνωστης αυτής Taycan βρέθηκε ο συνήθης οδηγός για αυτές τις περιπτώσεις Lars Kern. “Πίεσα όσο πιο πολύ μπορούσα, αλλά αυτό ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω”, είπε ο Kern. Το Nurburgring Nordschleife ήταν στην αποκλειστική διάθεση του έμπειρου οδηγού αγώνων για την ημέρα των γρήγορων γύρων.
Για λόγους ασφαλείας, το αυτοκίνητο δοκιμών ήταν εξοπλισμένο με τον προβλεπόμενο από τον νόμο κλωβό, μαζί με αγωνιστικά καθίσματα τύπου μπάκετ. Σε σύγκριση με το ρεκόρ του 2022 της Taycan Turbo S, οι χρόνοι ήταν σημαντικά καλύτεροι και αυτό φαίνεται και από την διαφορά στα σημεία που βρίσκονταν τα αυτοκίνητα κατά το γύρο τους.
Δηλαδή όταν η νέα Taycan ολοκλήρωνε τον καλό της γύρο η Taycan Turbo S του 2022 θα ήταν περίπου στην γέφυρα της Bilstein, εκεί που αρχίζει ο γύρος των αυτοκινήτων όταν η πίστα είναι ανοιχτή στο κοινό. Μια απόσταση καθόλου ευκαταφρόνητη και ενδεικτική του πόσο ταχύτερη είναι αυτή η έκδοση της αμιγώς ηλεκτρικής Porsche.
Σύμφωνα με την Porsche, ένα βίντεο από τον γρήγορο γύρο θα κυκλοφορήσει στα μέσα Μαρτίου. Πιθανότατα θα συμπέσει με την ανακοίνωση περισσότερων πληροφοριών σχετικά με το ίδιο το αυτοκίνητο καθώς και με το facelift της γκάμας της Taycan. Οι φήμες που λέγαμε θέλουν αυτό το αυτοκίνητο να ονομάζεται Porsche Taycan Turbo GT και να έχει ιπποδύναμη 1.000 ίππων από τρεις κινητήρες.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
– Range Rover Electric: Ό,τι αξίζει να γνωρίζετε για το πρώτο ηλεκτρικό της φίρμας
– Η Laura Kukuk είναι διάσημη ντετέκτιβ κλασικών αυτοκινήτων και μας εξηγεί την δουλειά της
– Αυτό ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο το 1909