ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ – Mastercard

Στην υπογραφή κειμένου συνεργασίας προχώρησαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Mastercard, επεκτείνοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνεργασία τους τα τελευταία χρόνια και ανοίγοντας νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες, με στόχο την προώθηση και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. 

Η υπογραφή του κειμένου συνεργασίας έγινε στο πλαίσιο του World Travel Market London από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, και τον Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτη Πολύδωρο και περιλαμβάνει τέσσερις βασικούς πυλώνες:
-την υλοποίηση ενεργειών συνδιαφήμισης, 

-την αναβάθμιση της εφαρμογής Visit Greece, ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον επισκέπτη  

-την παροχή δεδομένων ταξιδιωτικών trends, μέσω της πλατφόρμας Tourism Insights που θα οδηγήσουν στην ακόμα καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών

-τη διερεύνηση από κοινού της συμμετοχής του ΕΟΤ στο Mastercard Tourism Innovation Hub, μίας πρωτοβουλίας της Mastercard που στοχεύει στην προώθηση της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα. 

Σε συνέχεια της υπογραφής του μνημονίου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε: “Ο ΕΟΤ για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στις συνεργασίες του με τον ιδιωτικό τομέα. Η υπογραφή του κείμενου συνεργασίας επιβεβαιώνει την στρατηγική σχέση του ΕΟΤ με την Mastercard και ανοίγει νέους δρόμους για τον ελληνικό τουρισμό διεθνώς. Η επένδυση στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες και τα στατιστικά δεδομένα αποτελούν αποφασιστικής σημασίας παράγοντες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η συνεργασία μας αυτή αποτελεί εγγύηση για τα αποτελέσματα που θέλουμε να φέρουμε στον ελληνικό τουρισμό στο άμεσο μέλλον”.

Από την πλευρά του, ο Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, δήλωσε: “Για εμάς στη Mastercard, η στήριξη του ελληνικού τουρισμού αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, με γνώμονα τη σημασία του ως πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Με μεγάλη μας χαρά διευρύνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να προσφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Mastercard στην ανάλυση δεδομένων, για να συμβάλουμε στη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού στη νέα ψηφιακή εποχή”.

Related posts

Κ. Χατζηδάκης: Παράταση στα τέλη κυκλοφορίας μέχρι 29/2

timesadmin

Από ρεκόρ σε ρεκόρ οι τιμές πώλησης κατοικιών στην Αττική

timesadmin

Επαναλειτουργεί έως 23 Φεβρουαρίου η τηλεφωνική γραμμή του ΕΛΓΑ στη Λάρισα

timesadmin

ΥΠΕΣ: Πράσινο φως για συνολικά 19.181 προσλήψεις στο Δημόσιο για το 2025

timesadmin

Παράταση στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων για τους κατοίκους περιοχών του Έβρου

timesadmin

Eurobank: Πώς συνέβαλαν οι εισαγωγές μηχανημάτων και υλικού μεταφορών στη διεύρυνση του ελλείμματος στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών

timesadmin