ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βγαίνουν διαγωνισμοί για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις πληγείσες περιοχές

Της Ελένης Μπότα

Σε διαγωνισμό για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου ετοιμάζεται να προχωρήσει το Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr οι διαγωνισμοί οι οποίοι ετοιμάζονται να βγουν άμεσα, θα αφορούν δύο αναθέσεις για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου Αθήνα – Θεσσαλονίκη στα τμήματα που υπέστησαν σημαντικές ζημιές από την πρόσφατη κακοκαιρία. Tο συνολικό κόστος των έργων για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στις πληγείσες περιοχές ανέρχεται στα 200 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αναμένεται να αποφασίσει και το τι μέλλει γενέσθαι με τις δύο σιδηροδρομικές εργολαβίες Τρίκαλα Καλαμπάκα με ανάδοχο την ΑΒΑΞ και Λάρισα – Βόλος με ανάδοχο την Intrakat, οι οποίες και δεν μπορούν υπό τις παρούσες συνθήκες να συνεχίσουν.

Στο θέμα των καταστροφών του σιδηροδρομικού δικτύου αναφέρθηκε προ ημερών μιλώντας στην ΕΡΤ και ο Υπουργός Υποδομών “Οι ζημιές είναι πραγματικά πολύ μεγάλες στα δίκτυα των μεταφορών – οφείλω να πω ότι είναι μεγαλύτερες, πολύ μεγαλύτερες στον σιδηρόδρομο. Ο σιδηρόδρομος θα αποτελέσει μια νέα περιπέτεια. Με την έννοια ότι σαν μήκος περίπου 50 χιλιομέτρων, από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, είναι αναγκαστική διακοπή των δρομολογίων.

Έχει καταστραφεί η σιδηροδρομική υποδομή, ένα πολύ μεγάλο τμήμα του, και φυσικά υπάρχουν προβλήματα που αγγίζουν τα συστήματα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης, αυτά που όλος ο κόσμος έχει μάθει τα τελευταία χρόνια είναι, εκτός λειτουργίας και μάλλον είναι πάρα πολύ δύσκολο να αναταχθεί. Πρέπει να γίνει επανακατασκευή. Εκεί λοιπόν είναι το μεγάλο πρόβλημα: στον ΠΑΘΕ, στον άξονα που συνδέει την Αθήνα με τη Σπάρτη, τον οδικό άξονα (…)

Ο στόχος είναι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, το οποίο είναι ενός – δύο μηνών, να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε το ρεύμα καθόδου της σιδηροδρομικής γραμμής, δηλαδή αυτό που έρχεται από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Μιλάμε για ταχύτητες οι οποίες θα είναι το μάξιμουμ 80 χιλιόμετρα την ώρα και με την ντιζελοκίνηση, κάτι το οποίο θα αποκαταστήσει κυρίως τις εμπορικές μετακινήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δευτερευόντως της επαρχίας (…)

Όσον αφορά την διάρκεια ανακατασκευής του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας υπολογίζεται σε δύο χρόνια.
 

Related posts

Γιατί οι επενδυτές αγοράζουν τώρα ελληνικά ομόλογα

timesadmin

Τι σημαίνει για τράπεζες, δανειολήπτες, καταθέτες η νέα μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ

James Rollner

Β. Σπανάκης: Ενισχύουμε με παρεμβάσεις τα εισοδήματα των μελλοντικών συνταξιούχων

wp-needuser

Πού θα κινηθούν οι αποδόσεις στις προθεσμιακές καταθέσεις

protothema.gr

Επανιδρύεται η Λέσχη των κορυφαίων Ευρωπαϊκών Μητροπολιτικών Επιμελητηρίων

timesadmin

Alpha Bank: Η αλληλεπίδραση της αναπτυξιακής δυναμικής και του οικονομικού κλίματος

wp-needuser