36.3 C
Athens
July 30, 2021
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Mercedes C-Class Sedan &Εstate. Διαθέσιμες από  45350 Ευρώ

mercedes-c-class-sedan-&Εstate.-Διαθέσιμες-από- 45350-Ευρώ

Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes-Benz διαχρονικά, με πωλήσεις άνω των 10,5 εκατομμυρίων μονάδων από το 1982, η νέα C-Class, παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων – Sedan και Estate και όλα είναι έτοιμα να τις υποδεχτούμε στις εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της χώρας μας το καλοκαίρι του 2021. Είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας. Καθώς η C-Class αποτελεί παραδοσιακά μία από τις σειρές μοντέλων της Mercedes-Benz με τις υψηλότερες πωλήσεις, ο συστηματικός εξηλεκτρισμός έχει σημαντικό αντίκτυπο στο αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας.

Εκτός αυτού όμως, έχουν γίνει πολλές ακόμα τεχνικές βελτιώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν πλήθος στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού,  όπως π.χ. το DIGITAL LIGHT και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Τα μοντέλα Sedan και Estate είναι διαθέσιμα προς παραγγελία και θα εμφανιστούν στις εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων το καλοκαίρι του 2021. Η νέα C-Class με τις δυναμικές αναλογίες της δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένη, χάρη στον συνδυασμό κοντού μπροστινού προβόλου, μακρύ μεταξονίου και πίσω προβόλου. Το σπορ καπό του κινητήρα με τους έντονους όγκους τονίζει την παρόρμηση του αυτοκινήτου για κίνηση. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, που είχε ιδιαίτερα πολυτελή διαμόρφωση στο εσωτερικό του, η νέα C-Class εξελίσσει ακόμη περισσότερο την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας, ήδη από τη βασική της έκδοση στην Ελλάδα. Το εσωτερικό υιοθετεί σημαντικά χαρακτηριστικά από τη νέα S-Class, προσθέτοντας επιπλέον μια σπορ πινελιά.

Εξωτερικά, στο μπροστινό τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστική επένδυση του ψυγείου της μάρκας, με το αστέρι στο κέντρο του. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι χαρακτηριστική ενός sedan της Mercedes-Benz, με τα πίσω φώτα να κερδίζουν τις εντυπώσεις, αφού στην έκδοση αυτή τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν σχεδίαση δύο τμημάτων για πρώτη φορά στη C-Class, με τις λειτουργίες φωτισμού να μοιράζονται μεταξύ των φώτων στο πλευρικό τοίχωμα και των φώτων στο καπό του πορτ-μπαγκάζ. Η εμφάνιση του πίσω τμήματος ολοκληρώνεται όμορφα με διακοσμητικά στοιχεία στον πίσω προφυλακτήρα που διατίθενται προαιρετικά ή σε συνδυασμό με την εκάστοτε γραμμή εξοπλισμού. Αντίστοιχα, η ποιότητα στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.  Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: το επάνω τμήμα διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή.

Η έμφαση στον οδηγό αναδεικνύει τη σπορ σχεδίαση: το ταμπλό οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.  Η μετάβαση προς την ψηφιοποίηση αντανακλάται και στην κεντρική, OLED οθόνη αφής, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη διακοσμητική επιφάνεια της κονσόλας.  Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Επιπλέον, επιτυγχάνει το απόλυτο μαύρο με αυτοφωτιζόμενα pixel. Οι δύο μεγάλες αυτές οθόνες έχουν η μεν του οδηγού διαγώνιο 12,3 ιντσών (31,2 cm), η δε κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) και περιλαμβάνονται και οι δύο στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος! Τόσο η οθόνη οδηγού όσο και η οθόνη πολυμέσων προσφέρουν μια ολοκληρωμένη αισθητική εμπειρία. Η εμφάνισή τους μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία στιλ ενδείξεων και τρεις τρόπους λειτουργίας. Σε συνδυασμό με οποιαδήποτε γραμμή εξοπλισμού, ο βασικός εξοπλισμός της νέας C-Class περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με οπτικές ίνες.

Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς τόσο το hardware όσο και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου. Επιπλέον, οι φωτεινές εικόνες των οθονών LCD διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων, ενώ η απόκριση της οθόνης είναι ακόμη πιο γρήγορη από την προηγούμενη γενιά τηλεματικής, ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Εκτός από το Mercedes me PIN που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, υψηλό επίπεδο ασφάλειας των δεδομένων στο αυτοκίνητο εγγυάται πλέον μια σειρά από νέες αλληλοσυνδεόμενες λειτουργίες επαλήθευσης ταυτότητας, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines). Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό, η γκάμα κινητήρων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής. Tο κιβώτιο ταχυτήτων εξελίχθηκε για την προσαρμογή της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό και τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα C-Class. Ο ηλεκτροκινητήρας, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το ψυγείο κιβωτίου ταχυτήτων έχουν πλέον μετακινηθεί μέσα ή προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα προηγουμένως απαραίτητα καλώδια έχουν καταργηθεί, γεγονός που προσφέρει πλεονεκτήματα όσον αφορά στον χώρο που χρειαζόταν για την τοποθέτησή τους και το βάρος.

Επιπλέον, έχει αυξηθεί η αποδοτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων, μεταξύ άλλων, χάρη στη βελτιστοποιημένη συνεργασία με την ηλεκτρική πρόσθετη αντλία λαδιού, η οποία μειώνει την ισχύ τροφοδοσίας της μηχανικής αντλίας κατά 30 τοις εκατό. Ακόμη, χρησιμοποιείται μια νέα γενιά του πλήρως ενσωματωμένου συστήματος ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων με πολυπύρηνο επεξεργαστή, καθώς και νέα σχεδίαση και τεχνολογία συνδεσιμότητας.

    C 180 C 200 C 200 4MATIC C 300 C 300 4MATIC
Κυβισμός cc 1496 1496 1496 1999 1999
Ισχύς kW/hp 125/170 150/204 150/204 190/258 190/258
σε σ.α.λ. 5500-6100 5800-6100 5800-6100 5800 5800
Πρόσθ. ισχύς (boost) kW/hp 15/20 15/20 15/20 15/20 15/20
Μέγ. ροπή στρέψης Nm 250 300 300 400 400
σε rpm 1800-4000 1800-4000 1800-4000 2000-3200 2000-3200
Πρόσθ. ροπή στρέψης (boost) Nm 200 200 200 200 200
Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο (WLTP)[1] l/100 km 6.2 6.3

(6.3)

6.5 6.6 7.0
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (WLTP)2 g/km 144 145/(150) 151 150 160
Επιτάχυνση 0-100 km/h s 8.6 7.3 (7.5) 7.1 6.0 6,0
Τελική ταχύτητα km/h 231 246 (240) 241 250 250
Τιμή στην Ελλάδα Ευρώ 45.350 51.200 (52.750 est) 53.980 56.450 59.895
    C 220 d C 300 d
Κυβισμός cc 1993 1993
Ισχύς kW/hp 147/200 195/265
σε σ.α.λ. 4200 4200
Πρόσθ. ισχύς (boost) kW/hp 15/20 15/20
Μέγ. ροπή στρέψης Nm 440 550
σε σ.α.λ. 1800-2800 1800-2200
Πρόσθ. ροπή στρέψης (boost) Nm  

200

 

200

Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο (WLTP)2 l/100 km 5.0

(5.0)

5.0

(5.1)

Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (WLTP)2 g/km 131

(133)

131

(135)

Επιτάχυνση 0-100 km/h s 7.3 (7.4) 5.7 (5.8)
Τελική ταχύτητα km/h 245 (242) 250 (250)
Τιμή στην Ελλάδα Ευρώ 54.800 (56.350) 58.150 (59.750)

Related posts

Το Audi Q2 βελτιώνεται και περνά το τεστ αποφυγής ταράνδου.

times1

Εντός του 2021 η πρώτη ηλεκτρική Mercedes-AMG

times1

Jeep Magneto. Αποκαλύπτεται

times1

Peugeot: Ναι στο ηλεκτρικό 308, μάλλον όχι στο καυτό 308 PSE.

times1

Η Lexus μένει πιστή στα sports cars… αλλά εξηλεκτρισμένα!

times1

Το… Voltswagen ήταν ένα κακόγουστο αστείο τελικά.

times1

Leave a Comment