12.9 C
Athens
January 22, 2021
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

DS 4. Η γκάμα της DS διευρύνεται

ds-4.-Η-γκάμα-της-ds-διευρύνεται

Ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας των Premium “C”, το νέο DS 4, είναι το σημείο όπου συναντώνται η γαλλική πολυτέλεια και η προηγμένη τεχνολογία, με μία τολμηρή σχεδίαση. Έχει σχεδιαστεί για πελάτες που αναζητούν το ιδιαίτερο στυλ, καθαρές γραμμές, διαισθητικότητα, τεχνολογία και απόλαυση οδήγησης. Το συγκεκριμένο concept, έτσι όπως “παντρεύει” τις αξίες της DS, αναμένεται να προσελκύσει πολλές διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Η επιλογή της τεχνολογίας στο νέο DS 4 έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ξεχωρίζει σε τέσσερις σημαντικούς τομείς: Ηλεκτροκίνηση E-TENSE, συνδεσιμότητα για ένα κομψό και ψηφιακό εσωτερικό, άνεση και δυναμική ηρεμία, αλλά και τη νέα φωτιστική υπογραφή DS. Η πρώτη και πολύ σημαντική εφαρμογή που χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο, είναι η εξέλιξη μιας νέας έκδοσης της πλατφόρμας EMP2. Μια –και πάλι- αρθρωτή πλατφόρμα που επιτρέπει τη χρήση διαφορετικών κινητήρων, με σταθερά χαρακτηριστικά την απόλυτη ασφάλεια και την ανάδειξη των δυναμικών χαρακτηριστικών του νέου DS 4 για το οποίο εξελίχθηκε αποκλειστικά.

Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 επέτρεψε τη βελτίωση πολλών χρήσιμων χαρακτηριστικών, ενώ ταυτόχρονα “απελευθερώνει” το σχεδιασμό και την αισθητική έκφραση, η οποία έχει επιτρέψει στους σχεδιαστές να παρουσιάσουν ένα σχήμα με πρωτοφανείς αναλογίες. Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 έχει εξελιχθεί για να επιτύχει τις επιθυμητές αναλογίες και τη μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. Η αισθητική ισορροπία ανάμεσα στο μέγεθος των τροχών και του αμαξώματος, είναι μοναδική στη συγκεκριμένη κατηγορία των Premium C μοντέλων. Η εμφάνιση της σιλουέτας που είναι ταυτόχρονα δυναμική, αλλά και πρακτική, με το καπό να είναι ιδιαίτερα χαμηλά και την αύξηση του ύψους προς το πίσω μέρος να αποτελεί ένα είδος δυναμικής υπογραφής στην εμφάνιση του νέου DS 4.

Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει μια νέα γενιά plug-in υβριδική τεχνολογία, χωρίς να αλλάζει ο χώρος της καμπίνας. Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων με Turbo, συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, παρουσιάζοντας συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων. Το μηχανικό σύνολο τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες ενεργειακές κυψέλες, που δίνουν μια αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP).

Με μια νέα γενιά προβολέων DS MATRIX LED VISION που είναι πιο στενοί και πιο μοντέρνοι, οι τεχνολογίες Matrix Beam και Dynamic Bending Light συνδυάστηκαν στο ίδιο σύστημα για να προσφέρουν εκτός των άλλων, μια ξεχωριστή και μοναδική φωτιστική ταυτότητα.

Related posts

Toyota και Stanford δημιούργησαν ένα “αυτόνομο” drift-car.

times1

Toyota. Aκόμη μία πρωτιά στη χώρα μας

times1

Volkswagen: Πρόστιμο μεγαλύτερο των €100 εκ. για μικρή απόκλιση στις εκπομπές ρύπων.

times1

Τα αυτοκίνητα θα ορίζονται από το λογισμικό τους.

times1

Nissan e-NV200 Winter Camper. Για χειμερινές αποδράσεις

times1

Volvo Car Hellas. Αντιμετώπισε με επιτυχία τις δυσκολίες του 2020

times1

Leave a Comment