13.8 C
Athens
January 23, 2021
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η νέα Porsche 911 GT3 αρχίζει να παίρνει μορφή…

Η-νέα-porsche-911-gt3-αρχίζει-να-παίρνει-μορφή…

Η νέα 911 GT3 είναι ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα μοντέλα του 2021 όχι μόνο γιατί αποτελεί την κορυφαία εκδοχή της νέας, “992”, 911 μέχρι σήμερα, αλλά και επειδή σημαίνει την επιστροφή του ατμοσφαιρικού, επίπεδου εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα σε μία πλήρως υπερτροφοδοτούμενη γκάμα και του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα αποκαλυφθεί επίσημα αλλά σήμερα παίρνουμε μία πρώτη γεύση τόσο για το design του νέου μοντέλου όσο και για αυτά που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια.

Για το πρώτο, μία ματιά και μόνο στις φωτογραφίες αρκεί για να γίνει εντελώς ξεκάθαρο ότι βασίζεται στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης της νέας GT3 με ότι αυτό συνεπάγεται. Οι αναλογίες δεν θα μπορούσαν να είναι κάτι άλλο πέραν από κλασικές “911” αλλά πάνω σε αυτές, έρχονται να… κουμπώσουν μεταξύ άλλων η γιγαντιαία πίσω αεροτομή, σαφώς εμπνευσμένη από τους αγώνες και ο ανασχεδιασμένος διαχύτης που εκμεταλλεύεται το επίπεδο πάτωμα και τους αεραγωγούς εμπρός και κάτω από το αυτοκίνητο για να παράγει την μέγιστη δυνατή downforce, χωρίς όμως να δημιουργεί αντιστάσεις. Όπως δηλώνει ο Andreas Preuninger, ο διευθυντής της GT σειράς της Porsche, ένας εκ των στόχων ήταν η ταχύτερη επιτάχυνση σε… τριψήφιες ταχύτητες που ξεκινούν με το “3” και όχι απαραίτητα η επίτευξη της υψηλότερης τελικής.

Για αυτόν τον στόχο έχει διατηρηθεί και ο 4-λιτρος, επίπεδος, εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας που χωρίς την βοήθεια των turbos όλων των υπόλοιπων εκδόσεων της 911, αναμένεται να παράγει περί τα 510 άλογα. Όχι πολύ περισσότερα από αυτά που παρείχε η 991.2 GT3 αλλά και πάλι, στόχος δεν είναι τα απόλυτα νούμερα. Οι μηχανικοί έπρεπε να κάνουν τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα να περνά τις προδιαγραφές ρύπων, οπότε σημαντικό μέρος της δουλειάς ήταν να μην χαθεί απόδοση και με  τον χρόνο που απέμεινε, προσπάθησαν να τον βελτιώσουν όσο γίνεται. Ευτυχώς, δεν θα έχει να κινήσει μεγάλο βάρος καθώς παρά το γεγονός ότι η 992 GT3 είναι μεγαλύτερη από τον προκάτοχο της, δεν είναι βαρύτερη. Όπως πάντα, η Porsche επιστράτευσε όλη την τεχνογνωσία της (αφαίρεση πίσω καθισμάτων, λεπτότερα κρύσταλλα, λιγότερη ηχομόνωση κ.ά.) και διάφορα εξωτικά υλικά (το καπό για παράδειγμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα) για να κρατήσει το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Κατά τα άλλα, έχουμε μία ανάρτηση που αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός, απευθείας από τα “ράφια” του αγωνιστικού τμήματος με τις Cup και τις RSR και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω που έχει διατηρήσει το σύστημα της τετραδιεύθυνσης. Το σύστημα πέδησης που κρύβεται στους 20άρηδες τροχούς εμπρός και 21 ιντσών πίσω, αποτελείται από δίσκους 408 και 380 χιλιοστών αντίστοιχα και φυσικά, τις ανάλογες δαγκάνες. Περισσότερες λεπτομέρειες θα έχουμε όταν η Porsche αποφασίσει πως έφτασε η ώρα να αποκαλύψει επίσημα την ολοκαίνουρια 911 GT3 αλλά οι πρώτες εντυπώσεις δείχνουν ότι μιλάμε για ένα πραγματικό “όπλο” τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα – αν και για την τελευταία, περιμένουμε την ακόμα πιο εξειδικευμένη GT3 RS…

Related posts

Ford. Πρωτιά για τα επαγγελματικά της

times1

Jeep Wrangler 4xe. Ετοιμάζεται για την Ευρώπη

times1

Η Lotus κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο το ερχόμενο καλοκαίρι.

times1

Toyota και Stanford δημιούργησαν ένα “αυτόνομο” drift-car.

times1

Toyota. Aκόμη μία πρωτιά στη χώρα μας

times1

Volkswagen: Πρόστιμο μεγαλύτερο των €100 εκ. για μικρή απόκλιση στις εκπομπές ρύπων.

times1

Leave a Comment