Σε περίπτωση που κρύφτηκες κάτω από καμία πέτρα εδώ και πολλούς μήνες, να σου θυμίσω ότι η Volvo είναι μία από εκείνες τις εταιρίες που ποντάρει πολλά στον εξηλεκτρισμό. Ήταν η πρώτη που δεσμεύτηκε σοβαρά στην συγκεκριμένη τεχνολογία και η μοναδική μάρκα που προσφέρει μία plug-in υβριδική έκδοση σε κάθε μοντέλο στην γκάμα της με απώτερο στόχο να λανσάρει μία σειρά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα της επιτρέψουν να γίνει μία κλιματικά ουδέτερη εταιρία μέχρι το 2040. Προς το παρόν, της επιτρέπει, σε συνεργασία με την Polestar που και αυτή έχει ξεκινήσει εντυπωσιακά το ταξίδι της να δηλώνει ότι θα μειώσουν τον μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου τους πέρα από τον στόχο τους για το 2020.

Επίσης, αυτό επιτρέπει στην Ford να συνάψει μία συμφωνία με τις δύο σουηδικές εταιρίες ώστε να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι θα ξεπεράσουν τον στόχο τους όσον αφορά στις εκπομπές CO2 και να μειώσει με την σειρά της τις δικές της εκπομπές ρύπων – μία αμοιβαία επωφελής συνεργασία, σύμφωνη με το σύστημα “pooling” εκπομπών CO2 της Κομισιόν, που θα βγάλει την Ford από την επικίνδυνη θέση και θα την γλιτώσει από πιθανά πρόστιμα και θα δώσει στην Volvo ένα επιπλέον έσοδο το οποίο θα επενδυθεί εκ νέου σε νέες τεχνολογίες.