Όταν η Subaru παρουσίαζε το ολοκαίνουριο Forester πριν από 2 χρόνια, το έκανε με έναν και μοναδικό κινητήρα στη “φαρέτρα” – τον ατμοσφαιρικό boxer των 2,5 λίτρων ο οποίος μπορεί να είναι μία εξαιρετική επιλογή για αγορές όπου η χωρητικότητα δεν αποτελεί πρόβλημα, αλλά… φοβίζει οπουδήποτε αλλού. Όμως το νέο Forester χρησιμοποιεί την Global Platform της ιαπωνικής εταιρίας και αυτό σημαίνει ότι έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει κι άλλα κινητήρια σύνολα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η προσθήκη του υπερτροφοδοτούμενου 1800άρη boxer βενζινοκινητήρα, ο οποίος ήδη είναι διαθέσιμος στο Levorg. Ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και άμεσο ψεκασμό καυσίμου και παράγει 180 ίππους και 300 Nm ροπής οπότε δεν θα έχει απολύτως κανένα πρόβλημα με το μεγάλο SUV της Subaru. Σε κάθε περίπτωση, το σύνολο των 1,8 λίτρων θα προσφέρεται στην έκδοση “Sport” του Forester και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και το συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης της ιαπωνικής μάρκας. Αξίζει να σημειώσουμε δε, ότι οι μηχανικοί της Subaru προχώρησαν σε μία προσαρμογή στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ενώ οι σχεδιαστές εξόπλισαν το SUV με μαύρη γρίλια, 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος και διάφορα άλλα διακοσμητικά.

Τα κακά νέα είναι ότι το Subaru Forester Sport με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,8 λίτρων είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, αποκλειστικά διαθέσιμο στην αγορά της Ιαπωνίας. Δεν βρίσκουμε λόγο να μην λανσαριστεί και σε άλλες αγορές όμως, άρα θα πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις από την πλευρά της εταιρίας.