Η Porsche παρουσίασε πριν από μερικές ημέρες την ανανεωμένη Panamera η οποία υιοθετεί ένα αναβαθμισμένο σύστημα για τις υβριδικές εκδόσεις της. Το ίδιο σύστημα εφαρμόζεται τώρα και στην Cayenne με αποτέλεσμα το μεγάλο SUV της γερμανικής φίρμας να επωφελείται από την μεγαλύτερη μπαταρία (από τις 14,1 kWh στις 17,9) και να προσφέρει μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία.

Η βασική Cayenne E-Hybrid διατηρεί τον 3-λιτρο, twin-turbo V6 που είναι ικανός για 340 ίππους και συνεισφέρει στην συνολική ιπποδύναμη των 462 ίππων ενώ η Cayenne Turbo S E-Hybrid έχει να προσφέρει έναν 4-λιτρο, twin-turbo V8 με απόδοση 550 ίππων με αποτέλεσμα το υβριδικό σύστημα στο σύνολο του να παράγει 680 ίππους. Αμφότερες εξοπλίζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 400 Nm ροπής, ενσωματωμένο στο 8-τάχυτο Tiptronic S, αυτόματο κιβώτιο που όταν λειτουργεί μόνος του, χωρίς την “βοήθεια” του βενζινοκινητήρα, χαρίζει στην Cayenne μέγιστη ταχύτητα 135 km/h και αυτονομία 48 χιλιομέτρων για την E-Hybrid και 42 χιλιομέτρων για την Turbo S E-Hybrid.

Η Porsche προχώρησε και σε κάποιες μικρές τροποποιήσεις στα modes οδήγησης της Cayenne, μειώνοντας τον στόχο όσον αφορά στην φόρτιση σε καθημερινή χρήση από το 100%, στο 80% στα μοντέλα που εξοπλίζονται με το Sport Chrono πακέτο αλλά όλα αυτά σημαίνουν ότι οι υβριδικές Cayenne θα είναι και λίγο ακριβότερες, λόγω της βελτιωμένης τεχνολογίας που διαθέτουν.