Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Fiat παρουσίασε το ανανεωμένο Talento που απέκτησε έναν δίλιτρο, EcoJet πετρελαιοκινητήρα που πληροί της προδιαγραφές ρύπων Euro6d-Temp και νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με οθόνη 7 ιντσών και συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay μεταξύ άλλων. Το Talento είναι μία rebadged εκδοχή του van που η Renault ονομάζει Traffic, η Opel Vivaro και η Nissan NV300 αλλά απ’ ότι φαίνεται, αυτή θα είναι και η τελευταία ανανέωση που θα λανσάρει η Fiat καθώς η Renault αποφάσισε να διακόψει την συνεργασία με την FCA στον συγκεκριμένο τομέα καθώς η τελευταία ολοκληρώνει την συγχώνευση με το PSA Group.

Η συνεργασία της Renault-Nissan Alliance με την FCA στην κατηγορία των βαν ξεκίνησε υπό την ηγεσία του Carlos Ghosn το 2014 και περιελάμβανε την κατασκευή του Fiat Talento στο εργοστάσιο της γαλλικής μάρκας στο Sandouville. Δεν γνωρίζουμε πότε ήταν προγραμματισμένη να τελειώσει ή αν διακόπτεται πρόωρα, τώρα όμως η Renault έχει ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση νέων συνεργατών για το επόμενο εγχείρημα της στην κατηγορία ενώ η PSA αυξάνει την παραγωγή των βαν για την Toyota ώστε να καθησυχάσει την επιτροπή μονοπωλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφορικά με την συγχώνευση της με την Fiat-Chrysler Automobiles. Να θυμίσουμε ότι η PSA κατασκευάζει το ProAce για την ιαπωνική φίρμα, καθώς και τα Peugeot Expert και Citroen Jumpy στις εγκαταστάσεις της στο Sevelnord. Σύμφωνα με πηγές κοντά στο ζήτημα, η Peugeot είναι πρόθυμη να πουλήσει αυτά τα βαν σε τιμή που πλησιάζει το κόστος παραγωγής τους ώστε να μην προκύψει θέμα με την Ε.Ε.