Η Mini διανύει μία μεταβατική περίοδο στην ιστορία της. Η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού δεν έχει προχωρήσει αρκετά, ούτε έχει διεισδύσει επαρκώς στην αγορά για να γίνει η αγγλική εταιρία αμιγώς ηλεκτρική από τώρα, αλλά από την άλλη, είναι σαφές ότι η γκάμα της χρειάζεται μία ανανέωση και έναν σχετικό… εξορθολογισμό. Κάποια μοντέλα πρέπει να “κοπούν” ώστε να μειωθεί η πολυπλοκότητα και τα κόστη που συνδέονται με αυτήν και κάποια άλλα πρέπει να προστεθούν.

Στην δεύτερη κατηγορία, εντοπίζουμε 3 πολύ διαφορετικά μοντέλα. Πρώτο και βασικότερο όσον αφορά στην ταυτότητα της Mini, ένα μικρό hatchback το οποίο θα είναι διαθέσιμο τόσο ως ηλεκτρικό όσο και με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης. Κι όταν λέμε μικρό, εννοούμε μικρότερο από την τρέχουσα γενιά του 3-θυρου Mini και όσο μικρότερο επιτρέπουν να γίνει οι κανονισμοί ασφάλειας με τους οποίους πρέπει να συμμορφώνεται. Το επόμενο μοντέλο που θα προστεθεί στην γκάμα, είναι ένα ηλεκτρικό crossover που θα επιτρέψει στην εταιρία να εκμεταλλευτεί την τάση που δημιουργείται στην αγορά. Αυτό αναμένεται γύρω στο 2024 και θα στοχεύει κατά κύριο λόγο στην τεράστια αγορά της Κίνας, χωρίς να σημαίνει αυτό βέβαια ότι δεν θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο.

Το τρίτο και τελευταία μοντέλο του πυρήνα της Mini, θα είναι το Countryman. Το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρίας, θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο για την επόμενη γενιά και θα είναι διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο, ως πετρελαιοκίνητο και ως αμιγώς ηλεκτρικό και εδώ γίνεται ξεκάθαρη η κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει στο μέλλον η εταιρία. Τα plug-in υβριδικά δεν έχουν νόημα, αρκεί τα αμιγώς ηλεκτρικά να προσφέρουν μεγάλη αυτονομία. Ενδιαφέροντα πράγματα από την Mini, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον 2-3 χρόνια για να δούμε το πλάνο της να υλοποιείται.