Στις αρχές του έτους, η Lexus είχε ανακοινώσει ότι το 2019 ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά, από πλευράς πωλήσεων φυσικά, στην Ευρώπη στην ιστορία της με 87.206 αυτοκίνητα να έχουν βρει σπίτια. Η ανακοίνωση περιελάμβανε τα μοντέλα που θα περίμενε κανείς: το UX που κατάφερε να πουλήσει σχεδόν 21.000 κομμάτια επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς της τάξης του 5%, το NX με 24.309 πωλήσεις και το νέο RX που λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο και αύξησε τις πωλήσεις του κατά 23% το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Το δελτίο τύπου περιελάμβανε και ένα, μοναδικό μη-SUV, το νέο ES που “κέρδισε” κάτι παραπάνω από 6.500 αγοραστές.

Είναι σαφές λοιπόν ότι η Lexus βασίζεται δυσανάλογα στα SUVs της αλλά δεν φταίει η ίδια γι’ αυτό. Ούτε μπορούμε να της προσάψουμε ευθύνες για την επερχόμενη κατάργηση τριών μοντέλων από την γκάμα της. Το CT hatchback, το IS sedan και το RC coupe δεν πρόκειται να συνεχίσουν την πορεία τους στην ευρωπαϊκή αγορά και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Το μεν CT πούλησε μόλις 2.344 αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο φέτος, το δε IS μόλις 1.101 και το RC 422! Και τα 3 μαζί, με το ζόρι ξεπερνούν σε όγκο πωλήσεων το RC, το μεγαλύτερο και ακριβότερο SUV της εταιρίας οπότε η απόφαση της Lexus είναι δικαιολογημένη. Από την προσαρμογή της γκάμας στα νέα δεδομένα γλίτωσε το LS, η ναυαρχίδα της μάρκας στην κατηγορία των sedan που πούλησε μόλις 58 (!) αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο αλλά διατηρεί την θέση της όντας φορέας καινοτομίας και ένα σύμβολο για την Lexus γενικότερα.