Η Hyundai έχει αλλάξει πάρα πολύ από τότε που την γνωρίσαμε προς τα μέσα της δεκαετίας του ’90 με εκείνα τα… τίμια Accent και τα Coupe που τα έβλεπες όπου κι αν γυρνούσες το βλέμμα σου. 20+ χρόνια είναι πολλά και η μεταμόρφωση της κορεατικής φίρμας είναι εντυπωσιακή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Hyundai γίνεται “premium”. Δεν το λέω εγώ, αλλά ο επικεφαλής global product management της φίρμας, Lorenz Glaab που αρνείται κατηγορηματικά τον όρο και την διαφαινόμενη μετακίνηση της εταιρίας σε πιο “premium” περιοχές της αγοράς.

Είμαστε μία μάρκα του κέντρου και παίζουμε σε μία ευρύτερη, κεντρική κατηγορία. Αυτό που ισχύει ωστόσο και επιταχύνεται τα τελευταία χρόνια, είναι ο ρυθμός με τον οποίο ενσωματώνονται οι τεχνολογίες.

Σύμφωνα με τον Glaab, στοιχεία όπως τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας, τα ποιοτικά υλικά, ο προχωρημένος σχεδιασμός κ.ά. δεν είναι απαραίτητα “premium”.

Αυτή είναι ξεκάθαρα μία τάση που δίνει την αίσθηση ότι το κενό ανάμεσα στο premium και το κέντρο δεν είναι τόσο μεγάλο όσο ήταν πριν από 20 χρόνια.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του νέου Hyundai Tucson που είναι διαθέσιμο με συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης όπως το αυτόματο παρκάρισμα χωρίς την παρουσία οδηγού εντός του οχήματος αλλά και η κίνηση του αυτοκινήτου εμπρός και πίσω μέσω του κλειδιού, που μέχρι πριν από λίγα χρόνια προσφέρονταν μονάχα σε premium μοντέλα. Αλλά αυτά τα συστήματα δεν κάνουν το Tucson premium και αφού η ίδια η Hyundai τονίζει την διαφορά, ποιοι είμαστε εμείς που θα διαφωνήσουμε. Εμείς απλά απολαμβάνουμε τον “εκδημοκρατισμό” της τεχνολογίας…