Θα περίμενε κανείς από μία αμερικανική εταιρία να μείνει πιστή στην παράδοση που θέλει τα πιο… σημαντικά μοντέλα της να είναι διαθέσιμα και με έναν κλασικό, αμερικάνικο V8 αλλά η Ford έχει δείξει ότι ενώ τιμά τις παραδόσεις, δεν νιώθει την υποχρέωση να τις ακολουθεί τυφλά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που τόσο στην τελευταία γενιά του κορυφαίου F-150 Raptor όσο και στο εμβληματικό GT, επέλεξε έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 στην θέση ενός θηριώδους V8. Υπάρχουν ακόμα όμως οι φανατικοί οπαδοί των 8 κυλίνδρων και αυτοί ελπίζουν πως ο χαρακτηριστικά αμερικανικός κινητήρας θα βρει την θέση του κάτω από το καπό κάθε νέου μοντέλου!

Στην περίπτωση του ολοκαίνουριου Bronco όμως, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί και υπάρχουν μερικοί προφανείς λόγοι. Δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω ότι ο βασικότερος σχετίζεται με τις εκπομπές ρύπων – θα αφήσω τον Global Program Manager της Ford και αρχιμηχανικού του Bronco, Eric Loefller, να μιλήσει.

Πρέπει να διαχειριστούμε τις επιπλοκές του προϊόντος στις εκπομπές CO2.

Δεν είναι μόνο αυτό όμως. Ο Loefller ισχυρίζεται (και δεν έχουμε κανέναν λόγο να τον αμφισβητήσουμε) ότι δεν υπάρχει υψηλή ζήτηση για τον εξοπλισμό του Bronco με  τον Coyote V8 της εταιρίας. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, οι πελάτες ζητούν ισχύ, ροπή και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν σε ικανοποιητικό βαθμό από τον EcoBoost V6 με τον οποίο ήδη προσφέρεται το Bronco. Άρα, ποιο το νόημα να προστεθεί στην γκάμα και η επιλογή ενός V8; Όποιος επιθυμεί διακαώς το γουργουρητό και τις δυνατότητες ενός V8 στο Bronco του άλλωστε, θα μπορεί να ικανοποιήσει την επιθυμία του μέσω της αγοράς aftermarket που σίγουρα θα προσφέρει αυτή την επιλογή αργά ή γρήγορα.