Όταν ούτε μία κανονική M3 ή M4 δεν είναι αρκετή, μπορείς να βασιστείς στην BMW για να βρει τρόπο να αναβαθμίσει όχι μόνο την εμφάνιση των νέων σπορ μοντέλων, αλλά και το πώς ακούγεται και το πώς πατάει στον δρόμο. Οι αλλαγές μπορεί να μην είναι τόσο δραματικές ώστε να μεταμορφώνουν τις νέες “M” αλλά τονίζουν κάποια χαρακτηριστικά τους και προσφέρουν μία εργοστασιακή επιλογή πριν ακολουθήσουν οι aftermarket προτάσεις από τους διάφορους βελτιωτικούς οίκους που, αναμφίβολα, θα ασχοληθούν με τα δύο μοντέλα.

Πέρα από τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά/αεροδυναμικά βοηθήματα στο κάτω μέρος του και στα πλαϊνά του εμπρός προφυλακτήρα, πέρα από τα νέα μαρσπιέ και τον διαφορετικό διαχύτη, το πιο κραυγαλέο νέο εξάρτημα είναι η τετραπλή, κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης. Το σύστημα εξοπλίζεται με μία πεταλούδα για τον έλεγχο του ήχου και της έντασης του και τελικά από τιτάνιο με κεραμική επίστρωση ενώ σύμφωνα με την BMW μειώνει το βάρος κατά 5 κιλά σε σύγκριση με το εργοστασιακό κομμάτι. Κατά τα άλλα, υπάρχουν επιπλέον σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών για τους τροχούς του εμπρός άξονα και 21 για αυτούς του πίσω καθώς και μία σειρά από αναβαθμίσεις για το σύστημα πέδησης και την ανάρτηση.

Όσον αφορά στο εσωτερικό, η γερμανική μάρκα προσφέρει διάφορα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά και επενδύσεις από Alcantara ενώ για τους πραγματικά… μερακλήδες, υπάρχουν μεταξύ άλλων και νέα πατάκια! Όλα αυτά και άλλα που δεν αναφέραμε θα είναι διαθέσιμα ήδη από το λανσάρισμα των νέων M3 και M4 τον ερχόμενο Μάρτιο.