Ο συνδυασμός του ιταλικού, συναισθηματικού και ταυτόχρονα αισθησιακού design με την ωμή, σχεδόν βάναυση δύναμη ενός αμερικανικού V8 δεν είναι νέος. Γενικά, αλλά και ειδικότερα όσον αφορά στο όνομα Iso Rivolta. Να θυμίσω ότι το Iso Rivolta είναι ένα grand tourer της Iso Automotoveicoli από την μακρινή δεκαετία του ’60, το οποίο σχεδίασε ο “πολύς” Giorgetto Giugiaro και κινούνταν χάρη σε έναν αμερικανικό V8 με χωρητικότητα 5,3 λίτρων. Το IsoRivolta GTZ από την άλλη, έχει δημιουργηθεί ως φόρος τιμής στο Iso Rivolta A3/C του 1963 αλλά δεν διαφοροποιεί σημαντικά την αυθεντική συνταγή.

Οι επιρροές στον σχεδιασμό του IsoRivolta GTZ είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς αν και έχουν πάρει μία σαφώς πιο σύγχρονη μορφή ενώ όπως αναφέρει και η Zagato, το αμάξωμα με τις αισθησιακές καμπύλες είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα εξασφαλίζοντας χαμηλό βάρος και δικαιολογώντας την αναμφίβολα αλμυρή τιμή του. Για τις επιδόσεις, φροντίζει ο supercharged V8 της Chevrolet Corvette Z06, ο οποίος ακόμα και στην εργοστασιακή μορφή του είναι κάτι παραπάνω από ικανός καθώς παράγει 650 ίππους και 881 Nm ροπής. Στο IsoRivolta GTZ όμως δεν είναι ακριβώς εργοστασιακός. Δεν έχουμε πολλές πληροφορίες στην διάθεση μας, αλλά αναφέρεται ότι η χωρητικότητα του έχει αυξηθεί από τα 6,2 λίτρα στα 6,8 με ότι αυτό συνεπάγεται για την απόδοση του! Για την ιστορία και μέχρι να παρουσιαστεί επίσημα το εντυπωσιακό GT(Z), η Zagato δηλώνει ότι θα κατασκευάσει μόλις 19 παραδείγματα και τα 9 εξ αυτών έχουν ήδη πωληθεί!