Καμία θέση στην γκάμα της Audi δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη και ασφαλής όσο η γερμανική εταιρία εξετάζει και αξιολογεί την μελλοντική της στρατηγική αναζητώντας νέους τρόπους μείωσης του κόστους και “streamlining” της παραγωγής. Αυτό είναι το συμπέρασμα από τις πληροφορίες που έδωσε μία πηγή κοντά στον νέο πρόεδρο της Audi, Markus Duesmann ενώ όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους “εξυγιάνσεις”, τα μοντέλα που κινδυνεύουν περισσότερο είναι αυτά με σπορ προσανατολισμό και ειδικότερα στην προκειμένη περίπτωση, τα TT και R8. Το σχέδιο για την κατάργηση τους στην παρούσα μορφή και το λανσάρισμα ξανά στο μέλλον ως αμιγώς ηλεκτρικά υπάρχει ακόμα στο τραπέζι του επικεφαλής της μάρκας αλλά ακόμα τίποτα δεν έχει αποφασιστεί.

Υπό εξέταση είναι και η στρατηγική της Audi όσον αφορά στην πλατφόρμα των μοντέλων με μηχανή εσωτερικής καύσης καθώς ναι μεν η φίρμα χρησιμοποιεί την MQB της Volkswagen για τα μικρότερα μοντέλα της αλλά έχει αναλάβει το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης για την MLB αρχιτεκτονική, που χρησιμοποιείται στα μεγαλύτερα A4, A6, A8, Q5, Q7 και Q8. Η Audi φέρεται να έχει προτείνει την στενότερη σύνδεση της MLB με την MSB που εξελίσσεται από την Porsche ώστε να ελαφρύνει το βάρος του engineering της πλατφόρμας μέσω της συνεργασίας των δύο εταιριών – όπως έγινε τόσο με τον V6 βενζινοκινητήρα του Group όσο και με την PPE (Porsche Premium Electric) στο παρελθόν.

Το “Audi Tranformation Plan” ξεκίνησε να εφαρμόζεται από τον προκάτοχο του Duesmann, Bram Schot και λέγεται ότι έχει ήδη αποφέρει οφέλη της τάξης των 4,4 δισεκατομμυρίων ευρώ σε λειτουργικά κόστη. Όμως η Audi αναζητά περί τα 15 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2022, τα 12 εκ των οποίων θα επενδυθούν στην περαιτέρω εξέλιξη της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές, η Audi ποντάρει στα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα έχοντας ανακοινώσει στο παρελθόν ότι θα λανσάρει περί τα 30 μοντέλα μέχρι το 2025. Ποιος ξέρει, πιθανώς το R8 και το TT να είναι μέσα σε αυτά…