Για ένα μοντέλο που διαφημίζεται ως σπορ, η BMW M235i xDrive Gran Coupe, η κορυφαία εκδοχή της 2 Series Gran Coupe, αντιμετώπισε σημαντικές δυσκολίες στην δοκιμασία της αποφυγής ταράνδου. Στην δοκιμασία που προβλέπει δηλαδή την ξαφνική αλλαγή πορείας από την λωρίδα στην οποία κινείται το αυτοκίνητο στην διπλανή (για την αποφυγή ενός υποθετικού εμποδίου – βλ. τάρανδος) και την επιστροφή στην αρχική λωρίδα με τρόπο ελεγχόμενο και ασφαλή και με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα.

Να θυμίσουμε ότι η 2 Series Gran Coupe χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με την 1 Series και στην κορυφαία εκδοχή της, εξοπλίζεται με έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 306 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με το xDrive σύστημα τετρακίνησης της BMW. Αντίθετα με τις προσδοκίες που δημιουργεί το χαρακτηριστικό “M235i” όμως, η Gran Coupe δυσκολεύτηκε με την δοκιμασία και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τα 68 km/h. Στις αποτυχημένες προσπάθειες, ενώ η πρώτη αλλαγή πορείας ολοκληρωνόταν με επιτυχία, στην δεύτερη το εμπρός μέρος  άνοιγε την πορεία του με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ρίχνει τους κώνους. Το ισπανικό μέσο που είναι υπεύθυνο για αυτά τα videos αναφέρει ότι τα Bridgestone Turanza T005 με τα οποία βγαίνει η M235i xDrive Gran Coupe από το εργοστάσιο και η μετατόπιση του βάρους είναι οι κύριοι υπεύθυνη για την κακή προς μέτρια επίδοση αν και αξίζει να αναφέρουμε ότι η βασικότερη αντίπαλος της Gran Coupe, η Mercedes CLA, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από 66 km/h για το ίδιο τεστ. Το video δείχνει τα προβλήματα της BMW, όπως και την καλή επίδοση της στο σλάλομ.