Το αγγλικό δικαστήριο δεν δικαίωσε τελικά την Jaguar-Land Rover η οποία κυνηγούσε εδώ και 4 χρόνια την κατοχύρωση δικαιωμάτων για το σχήμα του κλασικού Defender. Η εταιρία θεωρεί ότι το Defender είναι ένα “εμβληματικό όχημα που αποτελεί μέρος του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος της Land Rover” και πως “το μοναδικό του σχήμα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και ορίζει την μάρκα παγκοσμίως” αλλά το δικαστήριο επιβεβαίωσε τα ευρήματα του Intellectual Property Office θεωρώντας ότι τα χαρακτηριστικά του Defender δεν είναι αρκετά… χαρακτηριστικά για να κατοχυρωθούν.

Κάπως έτσι, ανοίγει και τυπικά ο δρόμος για το Ineos Grenadier. Η δημιουργία του Sir Jim Ratcliffe, ιδιοκτήτη της Ineos, που παρουσιάστηκε στις αρχές του Ιουλίου υιοθετεί το γενικό σχήμα του κλασικού Land Rover και αυτό ακριβώς ήθελε να αποφύγει η Land Rover πηγαίνοντας την υπόθεση στα δικαστήρια. Με την αγγλική δικαιοσύνη στο πλευρό του (καθώς σε άλλες χώρες η Land Rover κατάφερε να προστατεύσει το design του Defender), ο Ratcliffe προχωρά με το σχέδιο του να λανσάρει το Grenadier το 2021 αν και δεν έχει γίνει ακόμα σαφές αν το νέο off-roader θα κατασκευάζεται στην Πορτογαλία ή αν η Ineos θα αγοράσει το εργοστάσιο της Daimler στην Γαλλία, μετακινώντας τις επιχειρήσεις της εκεί.