Το Honda CR-Z πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το 2010, στο North American International Auto Show και λανσαρίστηκε στην αγορά λίγο αργότερα – αρχικά στην Ιαπωνία και στη συνέχεια σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εμπορική του πορεία ας πούμε ότι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της ιαπωνικής φίρμας αλλά κανείς δεν μπορεί να πει ότι το CR-Z δεν ήταν ένα αυτοκίνητο ελαφρώς μπροστά από την εποχή του. Το marketing περιελάμβανε όρους όπως “sport hybrid coupe” που ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματικότητα αλλά απ’ ότι φαίνεται, η αγορά δεν ήταν έτοιμη για ένα μοντέλο σαν αυτό.

Τώρα ίσως να είναι όμως και η Honda ενδεχομένως να προετοιμάζει κάτι σχετικό με έναν καθυστερημένο χρονικά διάδοχο, αφού όπως μαθαίνουμε κατέθεσε αίτηση για την κατοχύρωση του ονόματος “CR-Z” στο United States Patent and Trademark Office.  Έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν ότι η κατοχύρωση ενός ονόματος από έναν κατασκευαστή δεν συνεπάγεται απαραιτήτως το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου με την εν λόγω ονομασία αλλά στην περίπτωση του CR-Z, τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο ενδιαφέροντα. Καταρχάς, η Honda καταθέτει αίτηση για την “προστασία” του CR-Z 3 χρόνια μετά την λήξη της προηγούμενης περιόδου και περιέργως, δεν έχει καταθέσει τα χαρτιά της πουθενά αλλού εκτός των Η.Π.Α. Σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση έχει ενδιαφέρον και θα την παρακολουθούμε στενά για να δούμε τι σκοπεύει να κάνει η Honda με το όνομα. Ένα υβριδικό coupe πάντως θα λειτουργούσε ως ένα εξαιρετικό, προσιτό “halo” μοντέλο αυτή την εποχή και με τα νέα δεδομένα τόσο στο design της ιαπωνικής μάρκας όσο και στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού.