Ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές στέκονται στο πλευρό των συλλεκτών προσφέροντας ολοκαίνουρια ανταλλακτικά για τα κλασικά αυτοκίνητα τους. Το κάνει η Honda για το S2000 παρότι το roadster δεν είναι ιδιαίτερα… παλιό, το κάνει η Nissan για τα Skyline GT-R R33 και R34 και το κάνει και η Mazda για το MX-5, οπότε δεν είναι δυνατόν να μην το κάνει η Toyota για ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα της. Έτσι ο ιαπωνικός κολοσσός αποφάσισε να περάσει ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το 2000GT, έπειτα από 50 χρόνια!

Για να είμαστε απόλυτα ακριβείς, η Toyota Gazoo Racing θα αναλάβει την παραγωγή των ανταλλακτικών ως μέρος του GR Heritage Parts Project και θα τα λανσάρει στην αγορά της Ιαπωνίας και όχι μόνο ως αυθεντικά κομμάτια που απευθύνονται στους ελάχιστους τυχερούς που έχουν στην κατοχή τους ένα 2000GT και θέλουν να το φροντίζουν μονάχα με εξαρτήματα που φέρουν την σφραγίδα της Toyota. Οι παραγγελίες για τα ανταλλακτικά θα ξεκινήσουν την 1η του Αυγούστου και όπως είναι απόλυτα λογικό, αφορούν μονάχα ιδιοκτήτες ενώ ακόμα και ο αριθμός των ανταλλακτικών ανά αυτοκίνητο θα περιοριστεί για να αποφευχθούν φαινόμενα… μεταπώλησης. Όσον αφορά στα εξαρτήματα καθεαυτά, η Toyota ανακοίνωσε μία ολοκληρωμένη σειρά για το κιβώτιο του 2000GT καθώς και ένα σετ τελικής σχέσης μετάδοσης και λοιπών… απαραιτήτων για μία πλήρη ανακατασκευή του διαφορικού του αυτοκινήτου.

Για την ιστορία, να θυμίσω ότι το 2000GT λανσαρίστηκε το 1967 και για την εξέλιξη και την παραγωγή του η Toyota συνεργάστηκε με την Yamaha. Μέχρι το 1970, οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή του, μόλις 337 αυτοκίνητα πωλήθηκαν παρά το γεγονός ότι το 2000GT ενσωμάτωνε την τελευταία λέξη της ιαπωνικής τεχνολογίας, μέρος της οποίας ήταν ο φανταστικός δίλιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά, τα διπλά ψαλίδια και στους 4 τροχούς, τα δισκόφρενα και στους 4 τροχούς και οι ζάντες κράματος μαγνησίου.