Τα βασικά συστατικά υπάρχουν, αλλά η Nissan επέλεξε να τα χρησιμοποιήσει με πολύ διαφορετικό τρόπο. Ο πανίσχυρος twin-turbo V6 ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και ένα εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης, παρέα με κάποια από τα πλέον προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα στον κόσμο, έκαναν το GT-R όχι απλά έναν υπολογίσιμο αντίπαλο για οποιοδήποτε sports car ανεξαρτήτου τιμής, αλλά το standard με το οποίου μετρούνταν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η ολλανδική Classic Youngtimers Consultancy αποφάσισε να πάρει όλα αυτά που έκαναν το GT-R… GT-R και να τα αξιοποιήσει με διαφορετικό τρόπο μετατρέποντας τον “Godzilla” σε ένα safari-spec όχημα.

Για να δημιουργήσει το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες και το video, η Classic Youngtimers Consultancy αντικατέστησε την ανάρτηση του standard GT-R με μία που έχει περισσότερο off-road προσανατολισμό και αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 12 εκατοστά. Το επόμενο λογικό βήμα δεν θα μπορούσε να είναι η τοποθέτηση διαφορετικών ελαστικών, η νέες ράγες οροφης αλλά και του απαραίτητου φωτισμού με τη μορφή μίας μεγάλης μπάρας LED και νέων φωτιστικών σωμάτων στον εμπρός προφυλακτήρα.

Το πακέτο δεν θα μπορούσε να μην συμπληρώνει μία κάποια αναβάθμιση του κινητήρα, οπότε το off-road θηριάκι της ολλανδικής εταιρίας προσφέρει εκτός από τα προαναφερθέντα και 600 άλογα για την απόλαυση του οδηγού – σε ελεγχόμενο πάντοτε περιβάλλον! Όλα αυτά, για την εξαιρετικά… λογική τιμή των €95.000. Τόσο κοστίζει το συγκεκριμένο μοντέλο, παρά τα 46.500 χιλιόμετρα που έχει διανύσει κατά τη διάρκεια της ζωής του (πιθανότατα όχι όλα σε αυτή την μορφή).