Πριν από μερικές ώρες η Nissan παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της και αποφάσισε να συνδυάσει το… δεύτερο βήμα της στην εποχή του εξηλεκτρισμού λανσάροντας το ανανεωμένο σήμα της. Έτσι, γίνεται η τελευταία εταιρία που επιβιβάζεται σε αυτό το τρένο μετά την Volkswagen και την BMW ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι η Nissan ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι και όσον αφορά στο design.

Παρατηρούμε για παράδειγμα ότι το νέο σήμα είναι πιο… επίπεδο και προσαρμοσμένο για την ψηφιακή εποχή. Οι σχεδιαστές επέλεξαν να πάρουν τις αποστάσεις τους από τα σκευομορφικά στοιχεία του προηγούμενου σήματος, οπότε το νέο δεν έχει την σκίαση και τα highlights που δημιουργούν την ψευδαίσθηση ενός 3D σχήματος στην δισδιάστατη οθόνη του υπολογιστή. Ανάλογες είναι οι επεμβάσεις που έχουν γίνει και στο σήμα της Nismo.

Να σημειώσουμε ότι η Nissan, όπως και οι περισσότερες εταιρίες στον κόσμο αυτή τη στιγμή, έχει ένα φιλόδοξο πλάνο για την ανανέωση και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Ένα πλάνο που περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων ή ανανεωμένων μοντέλων μέσα στους επόμενους 18 μήνες και το Ariya είναι μονάχα η αρχή…