Στις 9 Σεπτεμβρίου, η Maserati θα κάνει το πρώτο βήμα στη νέα εποχή με την ολοκαίνουρια MC20. Το super-sportscar της ιταλικής εταιρίας αποτελεί τον πνευματικό διάδοχο της MC12 και παράλληλα, σημαίνει την αποστασιοποίηση της Maserati από την Ferrari με τον νέο twin-turbo V6 ο οποίος εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την “τρίαινα” και παράγει 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής από τις 3.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. από 3,0 λίτρα χωρητικότητας. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, ο πρώτος κινητήρας που εξέλιξε η Maserati τα τελευταία 20 χρόνια, είναι ένα τεχνολογικό επίτευμα με ειδική απόδοση της τάξης των 210 ίππων/λίτρο και βάρος που δεν υπερβαίνει τα 220 κιλά!

Σύμφωνα με την ιταλική μάρκα, ο Nettuno (Ποσειδώνας στα ιταλικά με προφανή τον σύνδεσμο με την τρίαινα που έχει ως σήμα η Maserati), όπως ονομάζεται το εντυπωσιακό κινητήριο σύνολο της επερχόμενης MC20, χρησιμοποιεί τεχνολογίες που προέρχονται από την F1 και έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Ο twin-turbo V6 χρησιμοποιεί φυσικά σύστημα λίπανσης τύπου ξηρού κάρτερ, διαθέτει έναν “προθάλαμο” ανάμεσα στον κύριο θάλαμο ανάφλεξης και το μπουζί που βοηθά στην ανάφλεξη του καύσιμου μίγματος καθώς και ένα δευτερεύον μπουζί που διασφαλίζει ότι η ανάφλεξη είναι σταθερή και συνεπής σε ολόκληρο το φάσμα στροφών και μέχρι τον κόφτη των 8.000 σ.α.λ.

Η MC20 θα είναι προφανώς το πρώτο μοντέλο της Maserati που θα εξοπλιστεί με τον “Ποσειδώνα” αλλά σίγουρα δεν θα είναι το τελευταίο αφού η εταιρία υπαινίχθηκε ο υπερτροφοδοτούμενος V6 θα βρει τον δρόμο του για το engine bay και άλλων μοντέλων. Πιθανώς σε κάποια detuned μορφή με λιγότερα άλογα, ο κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα μοντέλων ανεξαρτήτως κατηγορίας ενώ περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τι μπορεί να κάνει ο Nettuno σε συνδυασμό με κάποιο υβριδικό σύστημα. Το μέλλον της Maserati αρχίζει και φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον!