Οι φήμες που κυκλοφορούν για πολλά νέα μοντέλα επιδόσεων τον τελευταίο καιρό, φαίνεται ότι ακολουθούν το ίδιο μοτίβο. Θα είναι υβριδικό ή δεν θα είναι; Είναι σαν να μαδάμε μαργαρίτες για να διαβάσουμε το μέλλον καθώς βρισκόμαστε χρονικά σε εκείνο το μεταίχμιο, όπου η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού έχει φτάσει στο σημείο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε ένα μοντέλο επιδόσεων αλλά δεν υπάρχουν ιδανικές λύσεις όσον αφορά στο βάρος και στο κόστος. Τώρα, έχουμε πιάσει την μαργαρίτα που ονομάζεται Honda Civic Type R και αφού αρχίσαμε να την μαδάμε, κρατάμε στο χέρι μας το πέταλο που λέει “υβριδικό”.

Συγκεκριμένα, οι φήμες που μας έρχονται από την μακρινή Ιαπωνία, αναφέρουν ότι το νέο Civic Type R θα επωφελείται από τον εξηλεκτρισμό του κινητήρα που χρησιμοποιείται στην τρέχουσα γενιά. Το σύστημα που θα αναλάβει την κίνηση του επόμενου Type R, συνδυάζει τον ίδιο βενζινοκινητήρα των 300+ ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε τροχό του πίσω άξονα) για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 400+ ίππων – μία αύξηση 100 ίππων περίπου, η οποία όπως είναι απόλυτα λογικό θα συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση στο βάρος καθώς τόσο οι ηλεκτροκινητήρες όσο και η μπαταρία που θα φροντίζει για την τροφοδοσία τους με ρεύμα προσθέτουν κιλά. Για να αξιοποιήσει με τον βέλτιστο τρόπο την αυξημένη ιπποδύναμη και να “αντιστρέψει” το μειονέκτημα της αυξημένης μάζας δε, οι μηχανικοί της Honda θα εξοπλίσουν το νέο Civic Type R με ένα προηγμένο σύστημα torque vectoring τετρακίνησης που αναμένεται να βοηθήσει τόσο στις επιδόσεις όσο και στην αίσθηση του υβριδικού hot-hatch.

Όλα αυτά όμως, δεν είναι κάτι παραπάνω από φήμες σε αυτό το σημείο. Ανεπιβεβαίωτες φήμες για την ακρίβεια καθώς, όπως είναι λογικό, η ιαπωνική μάρκα αρνείται να σχολιάσει επί του θέματος και επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν λόγω του ότι το νέο Civic Type R προβλέπεται πως θα λανσαριστεί κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Ας μην βιαζόμαστε λοιπόν και κυρίως, ας μην αντιμετωπίζουμε τις φήμες ως δεδομένα.