23.1 C
Athens
August 8, 2020
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μπακογιάννης στον ΘΕΜΑ 104,6: «Οξυγόνο στη Δημοκρατία» η κριτική στον Μεγάλο Περίπατο

Μπακογιάννης-στον-ΘΕΜΑ-104,6:-«Οξυγόνο-στη-Δημοκρατία»-η-κριτική-στον-Μεγάλο-Περίπατο

«Οξυγόνο στη Δημοκρατία» χαρακτήρισε την κριτική για τον Μεγάλο Περίπατο ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στο Θέμα 104,6 και τον Βασίλη Αδαμόπουλο.«Εσείς λέτε ότι είστε υπέρ και πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι η Αθήνα μπορεί να αλλάξει. Μπορεί να γίνει αυτό με ένα μαγικό κουμπί;» διερωτήθηκε ο κ. Μπακογιάννης και πρόσθεσε πως «η ιδέα είναι να βρεθεί μια ισορροπία ανάμεσα στον πεζό, στον ποδηλάτη και στον επιβάτη».
Απαντώντας στις αιτιάσεις περί ταλαιπωρίας, «να το πάρει το ανάθεμα ο δήμος, αλλά καμία αντίρρηση να μιλήσουμε λίγο πρακτικά» σημείωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, υπενθυμίζοντας ότι ο Μεγάλος Περίπατος έχει χαρακτεί σε μια διαδρομή που υπάρχουν 7-8 σταθμοί του μετρό και τα περισσότερα δρομολόγια των λεωφορείων. Παράλληλα, «αυτή τη στιγμή, για πρώτη φορά από την εποχή των Ολυμπιακών αγώνων υπάρχει μια επιτροπή, όπου συνεργάζονται όλοι οι φορείς των συγκοινωνιών της πόλης» γνωστοποίησε ο κ. Μπακογιάννης και προανήγγειλε ότι τις επόμενες ημέρες «θα πάει πιο γρήγορα η κυκλοφορία με τα μέσα μαζικής μεταφοράς».

Σήμερα, στο δημοτικό συμβούλιο θα παρουσιαστούν τα στοιχεία του πρώτου 20ημερου τόνισε ο κ. Μπακογιάννης, ενώ εξήγησε ότι «για πρώτη φορά επιλέξαμε αυτήν την μεθοδολογία, δηλαδή πας με ένα πιλοτικό έργο με ήπιες παρεμβάσεις για να κάνεις όποιες διορθώσεις χρειαστούν». «Υπάρχουν συγκεκριμένοι δείκτες που παρακολουθούμε» πρόσθεσε ο Δήμαρχος Αθηναίων και παραδέχτηκε πως «υποτιμήσαμε το γεγονός ότι κανείς δεν πίστευε ότι θα γίνει το έργο».
Ειδικά για την ανάπλαση της Πανεπιστημίου, αυτή προτάθηκε για πρώτη φορά από τον Αντώνη Τρίτση το 1982 υποστήριξε ο κ. Μπακογιάννης και συνέχισε λέγοντας: «γιατί δεν είχε γίνει μέχρι τώρα; γιατί κανείς δεν ήθελε να αναλάβει το πολιτικό κόστος». Κληθείς να απαντήσει για την εξέλιξη του έργου, «άλλο το προσωρινό, άλλο το μόνιμο» ξεκαθάρισε ο Δήμαρχος, σημειώνοντας ότι η λογική είναι ότι «όταν κάνεις προσωρινές και ήπιες παρεμβάσεις για να μπορείς ανά πάσα στιγμή να το αλλάξεις».
Αναφορικά με τον αστικό εξοπλισμό που επιλέχτηκε, «το κριτήριο σε αυτές τις περιπτώσεις και είναι το κριτήριο σε πολλές πόλεις του πλανήτη, είναι η οδική ασφάλεια» σχολίασε ο κ. Μπακογιάννης, ενώ «όταν ολοκληρωθούν τα έργα, αυτός ο αστικός εξοπλισμός θα μεταφερθεί στις γειτονιές της πόλης». Επιπλέον, «αυτός ο αστικός εξοπλισμός μπορεί να κρατήσει τα επόμενα 15 χρόνια» περιέγραψε ο Δήμαρχος και «άμα η λογική μας είναι ότι παίρνουμε κάτι για τη θητεία του δημάρχου, τότε το κόστος είναι υψηλό» παρατήρησε.«Πιστεύω ότι η Πανεπιστημίου και η Βασιλίσσης Όλγας θα μπορούσε να έχει ολοκληρωθεί» κατέληξε ο κ. Μπακογιάννης.Ειδήσεις σήμερα: Η Ελλάδα πιέζει για κυρώσεις στην Τουρκία: Πρώτο βήμα η σύνοδος των υπ. ΕξωτερικώνΚορωνοϊός: Ανησυχία για τις «αναζωπυρώσεις» – Σύσκεψη σήμερα στο ΜαξίμουΠρος απαγόρευση των πανηγυριών μέχρι τέλος Ιουλίου – Εντείνονται οι έλεγχοι στα χερσαία σύνοραΔείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο -–.gr

Related posts

Αρχιεπισκοπή για λιτανείες: Θα προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα

times1

Ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής για τις λιτανείες: Θα γίνονται άνευ συνωστισμού εκτός αν αλλάξει το… νομοθετικό πλαίσιο

times1

Συμφωνία Ελλάδας – Αιγύπτου για ΑΟΖ: Δείτε το επίσημο κείμενο

times1

Βερβεσός: Σημαντική εξέλιξη η συμφωνία Ελλάδος και Αιγύπτου

times1

Γεραπετρίτης: «Η συμφωνία με την Αίγυπτο κατοχυρώνει απόλυτα την επήρεια των ελληνικών νησιών»

times1

Δένδιας: Η συμφωνία Ελλάδας – Αιγύπτου για την ΑΟΖ κατοχυρώνει πλήρως τα εθνικά συμφέροντα

times1