Όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις στο παρελθόν, από το 2021 και έπειτα, οι κατασκευαστές θα πρέπει να συμμορφωθούν με ένα πολύ αυστηρό όριο της τάξης των 95 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο για τις μέσες εκπομπές ρύπων του στόλου τους. Αν δεν βρούνε τον τρόπο, θα τους επιβάλλεται πρόστιμο ύψους €95 για κάθε γραμμάριο κάθε αυτοκινήτου που θα το υπερβαίνει και πίστεψε με, είτε η Ευρωπαϊκή Ένωση θα ρίξει νερό στο κρασί της, είτε κάποιες εταιρίες θα έχουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα στο εγγύς μέλλον. Η DS Automobiles δεν θα είναι μία από αυτές, καθώς όπως γνωστοποίησε, έγινε η πρώτη premium εταιρία που πέτυχε τον στόχο, σαφώς νωρίτερα από την προθεσμία και με εμφατικό τρόπο.

Σύμφωνα με την γαλλική εταιρία, η τεχνολογία και η τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από την συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της Formula E ως DS Techeetah αλλά και η έρευνα και εξέλιξη που γίνεται στο εργοστάσιο από τους επιστήμονες, της επέτρεψαν να χαμηλώσει τις εκπομπές ρύπων της στα 79,9 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (μέσος όρος για όλα τα αυτοκίνητα του στόλου της). Την ίδια ώρα, κανένας άλλος premium κατασκευαστής δεν έχει καταφέρει να πέσει κάτω από τα 110 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Για να είμαστε δίκαιοι και ειλικρινείς όμως, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι το επίτευγμα της DS “χάνει” λίγο σε λάμψη αν αναλογιστεί κανείς ότι η γκάμα της αποτελείται από 3 μοντέλα (DS 3 Crossback, DS 7 Crossback και DS 9) και πως η νεοσύστατη μάρκα, συγκριτικά με άλλες, μπήκε στο παιχνίδι με μία ολοκληρωμένη οικογένεια κινητήριων συνόλων που περιλαμβάνει Euro6 βενζινοκινητήρες, plug-in υβριδικά και ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Σε κάθε περίπτωση, η DS δεσμεύεται πως μέχρι το 2025 θα προσφέρει μονάχα εξηλεκτρισμένα powertrains με στόχο να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2 της.