Η πρώτη σου αντίδραση διαβάζοντας τον τίτλο θα μπορούσε να είναι κάτι του τύπου “τι να μας πει ο Fernando Alonso για το Toyota Hilux” αλλά θα πρέπει να σου υπενθυμίσω ότι o Ισπανός, δις παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, έλαβε μέρος στο φετινό Rally Dakar πίσω από το τιμόνι ενός Hilux και κατάφερε να τερματίσει στην 13η θέση της γενικής κατάταξης – καθόλου άσχημα για έναν… πρωτάρη! Ούτως ή άλλως, ο Alonso οδήγησε εκατοντάδες χιλιόμετρα σε αντίξοες συνθήκες για να προετοιμαστεί για το Dakar και έχει πλήρη, σφαιρική εικόνα του πώς πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο.

Έτσι, η Toyota τον επιστράτευσε  ώστε να αξιολογήσει το νέο Hilux που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στην χρονιά. Ένα Hilux που ακολουθεί τον δρόμο της εξέλιξης και όχι της ριζικής ανανέωσης. Ούτως ή άλλως, ισχύει το κλασικό “ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει”. Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν, η ομάδα θα αλλάξει αλλά όχι δραστικά. Αισθητικά, περιμένουμε να δούμε το νέο Hilux να ακολουθεί την γραμμή που χάραξαν τα πιο πρόσφατα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας ενώ η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στην προσθήκη ενός νέου turbodiesel 2,8 λίτρων ο οποίος αναμένεται να είναι και ισχυρότερος και πιο οικονομικός από την υπάρχουσα τετρακύλινδρη μονάδα των 2,4 λίτρων. Η προσθήκη του νέου κινητήρα θα συνοδεύεται από τροποποιήσεις στην ανάρτηση ώστε να διατηρηθεί η “παγκοσμίου κλάσης ποιότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία” του Hilux.

Το Hilux είναι ένα εμβληματικό μοντέλο και ήμουν ανέκαθεν οπαδός του. Ήταν καλά που δοκίμασε τη νέα εκδοχή του σε ένα απαιτητικό περιβάλλον και να το πιέσω στα όρια. Ο νέος κινητήρας συμπεριφέρεται καλά και η ανάρτηση είναι εξαιρετική. Ακόμα και όταν το πιέζεις, παραμένει άνετο.

Δήλωσε μετά την δοκιμή του ο Fernando Alonso. Εμείς, θα περιμένουμε λίγο ακόμα πριν το πάρουμε στα χέρια μας.