Η Alfa Romeo αναγκάστηκε να προσαρμόσει το μεσοπρόθεσμο πλάνο της στα νέα δεδομένα καταργώντας τόσο την GTV όσο και την 8C που θα λειτουργούσαν ως “halo” μοντέλα στην γκάμα της. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η ιταλική εταιρία δεν σκοπεύει να λανσάρει νέα μοντέλα στο προσεχές μέλλον – απλά αυτά που θα λανσάρει θα έχουν ως στόχο την αύξηση του όγκου πωλήσεων και τον… εκσυγχρονισμό της γκάμας με bonus όφελος την συμμόρφωση με τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

Τον πρώτο στόχο, ελπίζει να τον πετύχει με την επερχόμενη Tonale, που θα γίνει και το πρώτο μοντέλο της που θα είναι διαθέσιμο και με plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Αυτό όμως θα είναι μονάχα το πρώτο βήμα στον κόσμο του εξηλεκτρισμού καθώς η ιταλική μάρκα σκοπεύει να λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV εντός του 2022. Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε πολλά σχετικά με το μοντέλο αλλά οι πρώτες φήμες κάνουν λόγο για ένα SUV σαφώς μικρότερο από την Stelvio, που θα στηριχθεί σε hardware και τεχνολογία που προέρχονται από την PSA.

Αν οι φήμες αληθεύουν, η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo θα κάνει χρήση της eCMP αρχιτεκτονικής του PSA Group που ήδη χρησιμοποιείται στις ηλεκτρικές εκδόσεις των Peugeot 208, Peugeot 2008, Opel Corsa, Opel Mokka και DS 3 Crossback. Στα 3 crossover της λίστας, που μοιάζουν σε μέγεθος με την φημολογούμενη Alfa Romeo, βρίσκουμε έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία 50 kWh αλλά στο ιταλικό SUV περιμένουμε πως δεν θα δούμε τα ίδια νούμερα. Η Alfa Romeo θέλει να διατηρήσει το σπορ DNA της και πιστεύει ότι οι εξελίξεις στην τεχνολογία του εξηλεκτρισμού θα την βοηθήσουν ώστε να προσφέρει κάτι ισχυρότερο, ταχύτερο και πιο… αθλητικό.