Το τεστ αποφυγής ταράνδου είναι μία δοκιμασία που παραδοσιακά δυσκολεύει ορισμένα μοντέλα. Είναι τέτοιες οι απαιτήσεις του από το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση, τα ελαστικά, το πλαίσιο αλλά και τα ηλεκτρονικά ενός αυτοκινήτου που το καθιστούν ένα από τα πιο δύσκολα τεστ στα οποία μπορεί να υποβληθεί ένα όχημα. Έχουμε συνηθίσει όμως να δυσκολεύονται περισσότερο τα SUVs, οπότε θα περίμενε κανείς ότι δύο σύγχρονα station-wagons όπως το Skoda Superb iV και το Volkswagen Passat GTE δεν θα είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα. Κι όμως…

Αμφότερα τα δύο μοντέλα επέδειξαν την ίδια περίπου συμπεριφορά με υποστροφή στην αρχή και υπερστροφή στο τέλος, αποτυγχάνοντας να ολοκληρώσουν την δοκιμασία με την ελάχιστη επιτρεπτή ταχύτητα των 72 km/h. Και σε περίπτωση που σκέφτεσαι να δικαιολογήσεις τις ανεπαρκείς επιδόσεις των δύο station-wagon με το μέγεθος ή το βάρος τους, το Teknikens Varld παραθέτει δύο παραδείγματα που κατάφεραν να περάσουν την δοκιμασία και μάλιστα με υψηλότερες ταχύτητες: Το Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid πέρασε το τεστ με ταχύτητα 78 km/h και παρουσιάζοντας εντυπωσιακή σταθερότητα και η επίσης υβριδική Mercedes-Benz C-Class έφτασε μέχρι τα 74 km/h.