Η Volvo ποτέ δεν έκρυψε ότι έχει ενστερνιστεί πλήρως την φιλοσοφία του εξηλεκτρισμού. Δουλεύει εντατικά πάνω στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην γκάμα της και την υπερασπίζεται σε κάθε ευκαιρία. Είναι μία από εκείνες τις εταιρίες που ποντάρει πολλά στον εξηλεκτρισμό και η στρατηγική αυτή εκφράζεται φυσικά και μέσω του επικεφαλής της, Hakan Samuelsson, ο οποίος δεν έκρυψε τις σκέψεις του μιλώντας σε πρόσφατη εκδήλωση των Financial Times.

Ο εξηλεκτρισμός θα κινηθεί ταχύτερα. Θα ήταν καλό να προωθηθεί η νέα τεχνολογία – θα ήταν καλό οι κυβερνήσεις να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά οχήματα, που είναι ακριβότερα τα πρώτα χρόνια.

Ο κος Samuelsson μάλιστα, έφτασε στο σημείο να χαρακτηρίσει τις επιδοτήσεις που αφορούν στα οχήματα με Μ.Ε.Κ. ως “πεταμένα λεφτά”, τονίζοντας παράλληλα ότι υπάρχει ένα μεγαλύτερο πρόβλημα στο οποίο δεν εστιάζουμε όσο θα έπρεπε: ο κόσμος δεν συρρέει στις εκθέσεις για να αγοράσει αυτοκίνητο. Το θέμα λοιπόν δεν είναι η παραγωγή, αλλά η ζήτηση.

Η ζήτηση στην Ευρώπη βρίσκεται περίπου στο 30% αυτού που θα ήταν φυσιλογικά, αλλά η ζήτηση στην Κίνα είναι στο 20% αυτού που βλέπαμε πριν τον ιό. Αν αυτά τα σινιάλα είναι σωστά, σημαίνουν την ανάκαμψη. Πραγματικά ελπίζω να συμβαίνει αυτό καθώς οτιδήποτε άλλο θα ήταν καταστροφικό για την βιομηχανία.

Τέλος, το μεγάλο αφεντικό της Volvo αναφέρθηκε και στο ζήτημα της παραγωγής αλλά όχι με τον τρόπο που φαντάζεσαι. Ο Samuelsson δήλωσε ότι “πρέπει να κατασκευάζουμε εκεί που πουλάμε” και πως “δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στην Κίνα για να κατασκευάζει τα πάντα” φωτίζοντας ένα θέμα που σηκώνει πολύ συζήτηση…