Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς κάποια μεγαλειώδη καμπάνια, η Ford αποφάσισε να “χτίσει” πάνω στην δεδομένη επιτυχία του Ranger στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας την έκδοση Thunder. Μία έκδοση που βασίζεται στην “Wildtrak” και είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στην διαμόρφωση που την βλέπουμε εδώ. Όχι ότι ο εξοπλισμός ή το design του θα δυσαρεστήσει όποιον το επιλέξει αλλά όποιος αναζητά υψηλό βαθμό εξατομίκευσης από το pickup του, τότε το Ranger Thunder δεν είναι γι’ αυτόν.

Κάπως έτσι λοιπόν, έχουμε ένα Ranger το οποίο εξοπλίζεται με τον δίλιτρο Bi-Turbo EcoBlue πετρελαιοκινητήρα ο οποίος παράγει 213 ίππους και 500 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και φυσικά, σύστημα τετρακίνησης. Ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Ranger δε, χάρη σε μία σειρά επεμβάσεων: από τις αποκλειστικές για την συγκεκριμένη έκδοση, ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών που δένουν όμορφα με το Sea Grey χρώμα, έως τις “Ebony Black” λεπτομέρειες στην γρίλια, τον εμπρός προφυλακτήρα, στα μαρσπιέ, τα φώτα ομίχλης, τις χειρολαβές κ.α. ενώ οι κόκκινες πινελιές και τα τρισδιάστατα γραφικά “Thunder” στις πόρτες και το πίσω μέρος, τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός έχει μεταφερθεί και στην καμπίνα, όπου επικρατεί το μαύρο με τις κόκκινες ραφές στα καθίσματα, το τιμόνι και στον πίνακα οργάνων να σπάνε την μονοτονία. Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας δε και ο συνδυασμός του αυτόματου κιβωτίου και του συστήματος τετρακίνησης έχουν αποδείξει την αξία τους σε ότι κληθεί να αντιμετωπίσει ένα όχημα σαν το Ranger Thunder και δεδομένης της απόδοσης τους, είναι οικονομικός αφού η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 9,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον ρεαλιστικό κύκλο WLTP. Το θέμα είναι ότι αν θέλεις να το κάνεις δικό σου θα πρέπει να βιαστείς καθώς η Ford έχει ανακοινώσει ότι η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 4.500 αυτοκίνητα και τα 1.400 εξ αυτών προορίζονται για την αγορά της Αγγλίας.