Η δημιουργικότητα είναι ένα όμορφο πράγμα. Κάποιοι άνθρωποι βλέπουν δύο πράγματα αλλά υπάρχουν και εκείνοι που βλέποντας αυτά τα δύο πράγματα, οραματίζονται κάτι εντελώς νέο και έχουν την βούληση να παιδευτούν για να το κάνουν πραγματικότητα. Πάρε για παράδειγμα την SB Motorsport – ένα μαγαζί στην Αγγλία που έκανε ένα Nissan GT-R drift car που κινείται χάρη σε έναν υπερτροδοτούμενο V8 με χωρητικότητα 7,4 λίτρων και απόδοση 1.200 ίππων. Ενώ λοιπόν η SB Motorsport αφαιρούσε το εργοστασιακό κινητήριο σύνολο (τον twin-turbo V6, το αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης) από το GT-R, μαζί με το εσωτερικό και οτιδήποτε άλλο ήταν περιττό για το αγωνιστικό, σκέφτηκε να κάνει ένα super-pickup με τα… περισσέματα του ιαπωνικού sports car: σκέφτηκε να κάνει το Navara-R!

Ο ιδιοκτήτης της SB Motorsport, Stephen Biagioni (γνωστός και ως “Baggsy”), δούλεψε για δύο χρόνια την μετατροπή του Navara σε Navara-R στο χαρτί ενώ η εξέλιξη της απίστευτης αυτής δημιουργίας ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2019. Όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι απλό πράγμα να κατασκευάσεις από το 0 ένα pickup με ολόκληρο το drivetrain ενός Nissan GT-R και την ικανότητα να διαχειριστεί με ασφάλεια 1.000 ίππους. Το project απαιτεί νέα ανάρτηση, νέα υποπλαίσια και τροποποιήσεις στο chassis του Navara ενώ ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται περαιτέρω από την απόφαση του Biagioni να κάνει το Navara-R πλήρως street legal. Όλα πρέπει να δουλεύουν σαν να βγήκε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο σε αυτή τη μορφή και αυτό συμπεριλαμβάνει το πληρέστατο εσωτερικό, με όλα τα κομφόρ του.

Η ομάδα του Baggsy δούλευε πάνω στο Navara-R στον ελεύθερο χρόνο που της απέμενε από τους αγώνες αλλά με την επέλαση του κορονοϊού και την ακύρωση όλων των motorsports, το super-pickup αποδείχθηκε μία εξαιρετική μορφή εκτόνωσης και ενασχόλησης. Έτσι, η δουλειά προχώρησε με ταχύτατους ρυθμούς και η ολοκλήρωση του πλησιάζει. Γι’ αυτό η SB Motorsport είναι σε θέση να παρέχει μηνιαίες ενημερώσεις για την πρόοδο του project μέσω του καναλιού της στο Youtube. Η πρώτη θα γίνει στις 10 Ιουνίου.