Η πανδημία έχει ασκήσει ασφυκτική πίεση σε ολόκληρη την βιομηχανία αυτοκινήτου καθώς και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην… περιφέρεια της αλλά κάποιες μάρκες που αντιμετώπιζαν προβλήματα πριν την εμφάνιση του COVID-19 βρίσκονται σε χειρότερη θέση τώρα. Μία από αυτές είναι η Renault που ως μέρος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, πέρασε ήδη μία κρίση με την σύλληψη του Carlos Ghosn και πριν προλάβει να ανακάμψει από αυτήν, ήρθε η επόμενη. Τώρα, αν πιστέψουμε τον υπουργό οικονομικών της Γαλλίας, Bruno Le Maire, η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη…

Ναι, είναι πιθανό να εξαφανιστεί η Renault.

Δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, συμπληρώνοντας ότι η γαλλική κυβέρνηση εξετάζει την πιθανότητα δανειοδότησης της Renault με ένα ποσό της τάξης των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ ώστε την βοηθήσει να ξεπεράσει και αυτόν τον σκόπελο. Παράλληλα, ο Le Maire δήλωσε ότι η εταιρία δεν πρέπει να κλείσει το εργοστάσιο της στο Flins αλλά οφείλει να προσαρμοστεί και να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική. Εν τω μεταξύ όμως, ο Γάλλος υπουργός οικονομικών δεν ανέφερε πώς θα το κάνει αυτό όταν η κοινή τακτική ανάμεσα στους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην “ανηφόρα” είναι οι απολύσεις και η αναδιάρθρωση των παραγωγικών δομών τους. Όπως και να έχει, σύντομα θα μάθουμε το μεσοπρόθεσμο πλάνο της Renault και θα δούμε τι έχουν προγραμματίσει οι ιθύνοντες της γαλλικής μάρκας για το μέλλον και την έξοδο της από την κρίση.