Η συνταγή που μας έδωσε την BMW M2 είναι από εκείνες τις απλές που πετυχαίνουν πάντα. Ένα compact αμάξωμα με έναν ισχυρό εξακύλινδρο εν σειρά κάτω από το καπό να κινεί τους πίσω τροχούς. Ελάχιστα συστατικά αλλά μαεστρική εκτέλεση που εξασφάλισαν την επιτυχία της μικρής M – μία επιτυχία που οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων και η σκληρή πραγματικότητα που αφορά στο κόστος της μετατροπής του S55 βενζινοκινητήρα ώστε αυτός να συμμορφώνεται με τις επιταγές των νομοθετών, δεν θα έχει μεγάλη διάρκεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες έγκυρου γερμανικού μέσου που επιβεβαιώνονται από την ίδια την εταιρία, οι πωλήσεις της BMW M2 θα διακοπούν στα τέλη του 2020 καθώς δεν υπάρχει οικονομικά εφικτός τρόπος να τροποποιηθεί ο S55 κινητήρας ώστε να πληροί τις νέες προδιαγραφές ρύπων. Έτσι, όσο άκομψο και θλιβερό κι αν ακούγεται, η μοναδική λύση που απομένει στην γερμανική φίρμα είναι να σταματήσει να προσφέρει την M2 Competition και την M2 CS στα τέλη του χρόνου στην Ευρώπη. Η Competition θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη σε άλλες αγορές (βλ. Αμερική) ενώ η παραγωγή της… ειδικής CS, ούτως ή άλλως αναμενόταν να λήξει στα τέλη του 2020.

Το πλήγμα για την BMW όμως δεν είναι τόσο μεγάλο όσο ακούγεται αφού η παρουσίαση της ολοκαίνουριας 2 Series Coupe δεν απέχει πολύ και η παραγωγή της είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει εντός του 2021. Την κορυφαία εκδοχή της δε, την περιμένουμε το 2022 και αυτή ακούγεται πως θα εξοπλίζεται με τον S58 βενζινοκινητήρα που έχουμε ήδη δει στις X3 M και X4 M ενώ λέγεται πως θα βρίσκεται κάτω από το καπό και των M3/M4. Στην μικρή M βέβαια,  δεν περιμένουμε να παράγει την ίδια ιπποδύναμη με αυτά τα μοντέλα καθώς ο κίνδυνος “καννιβαλισμού” των πωλήσεων της M4 είναι κάτι παραπάνω από ορατός.