12.7 C
Athens
May 26, 2020
ΚΟΣΜΟΣ

Κορωνοϊός: Πέθανε ο σύντροφος του πρώην δημάρχου του Βερολίνου

-

ΚΑΙ ΛΟΥΓΚΡΑ ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΪΟ;;;

29/03/2020, 18:15

ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΛΟΥΓΚΡΕΣ!

Sigmund Backdoren

29/03/2020, 16:45

Κριμα νεος άνθρωπος, από πίσω έχει η αχλάδα την ουρά, κανείς δε γλιτώνει απο τον κορονοιουσι

ζωη σε λογου στην χηρα και στα ορφανα που αφησε ΠΙΣΩ ΤΟΥ

amerikanos

29/03/2020, 13:00

στις 9 του μακαριτη αλλος θα μπει απο πισω στο σπιτι …..

Αυλωνιτης

29/03/2020, 12:11

Που παμε????

Μείνε πίσω δε σε χρειαζόμαστε…

Γιώργος

29/03/2020, 11:31

Ο θάνατος του καταγράφεται στατιστικά στους άνδρες στις γυναίκες η στο τρίτο φύλο.
Είμαι πραγματικά προβληματισμενος και συγκλονισμενος

Απο αυτο το άρθρο, αυτο το ρατσιστικο σχόλιο βρηκες να κανεις? Το οτι χαθηκε ένας ανθρωπος νεος, επιστήμονας γιατρός ο οποιος ειχε να προσφερει στη κοινωνια, εσυ χλευαζεις τις σεξουαλικες του προτιμησεις. Νομιζεις πως εχεις και χιουμορακι! Τοσο λιγος εισαι!

Δημοκράτης

29/03/2020, 07:54

Και αυτό τώρα λέγεται μεγάλη είδηση!?!? Ποιόν ενδιαφέρει άραγε?

Φοβερό ! Ξέρετε τι είναι να έχεις χάσει το δημαρχιλίκι και πριν καλά- καλά συνέρθεις , να σούρχεται καπάκι μετά και η απώλεια του συντρόφου σου , του αγαπητικού ; Δεν το παλεύεις εύκολα . Άτιμε κορωνοϊέ . Μη πω και για τη ζήλια του κόσμου που δεν μπορεί να δει ταιριαστό και ευτυχισμένο ζευγάρι .

Νικόλας

29/03/2020, 05:32

Να πούμε μια αλήθεια, όλοι άνω των 40, όλο και από κάτι πάσχουν. Αν όχι όλοι, το 80%. Άλλος είναι αγύμναστος και του πιάνεται η ανάσα, άλλος καπνίζει, άλλος πίνει, άλλος είναι παχύσαρκος, άλλος έχει ΧΑΠ, άλλος έχει καρδιά, άλλος διαβήτη, άλλος πίεση, άλλος πρόβλημα με τα νεφρά, άλλος με το συκώτι, άλλος το ένα, άλλος το άλλο. Εάν δεν ανακάμψουμε την πορεία του ιού, θα θρηνήσουμε πολλά, πάρα πολλά θύματα. Η Ελλάδα δεν είναι μια χώρα νέων. Πρέπει να το αντιληφθούμε και να επιβάλουμε μια τάξη και ένα μέτρο σε όλους κάτω των 30, αλλά και στους εαυτούς μας. Η Ελλάς μας έχει όλους ανάγκη.

Μεγαλο αδερφατο

29/03/2020, 00:29

Σιγα το πραγμα,τοσους μελαμψους εχει η γερμανια απο εισαγωγες,θα βρει νεο συντροφο.

Related posts

ΗΠΑ: Παραιτήθηκε ο αναπληρωτής γενικός επιθεωρητής του υπουργείου Άμυνας μετά την αποπομπή Τραμπ

Simon Nox

Αποκαλύψεις για τον Μπιλ Κλίντον: Φιλοξενήθηκε στο «νησί των οργίων» του παιδόφιλου Τζέφρι Έπσταϊν

Simon Nox

ΗΠΑ: Κατήγγειλε μαύρο στην αστυνομία γιατί της ζήτησε να βάλει λουρί στον σκύλο της

Simon Nox

Ρεμδεσιβίρη – Βρετανία: Aνακοινώθηκε η περιορισμένη χρήση του φαρμάκου

Simon Nox

Ερντογάν: Η μάχη με τον καρκίνο και η βαριά επιληψία – Όλη η αλήθεια για την υγεία του

Simon Nox

Λευκός Οίκος: Η Κίνα έκανε μεγάλο λάθος, η εμπορική συμφωνία είναι λιγότερο σημαντική

Simon Nox