6.8 C
Athens
February 29, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Opel αποχαιρετά τον “πατέρα” του Calibra και του GT, Erhard Schnell.

-opel-calibra-gt-erhard-schnell.

Δυστυχώς, στην βιομηχανία του αυτοκινήτου οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για τα αυτοκίνητα που “σημάδεψαν” την ιστορία δεν απολαμβάνουν την προσοχή που τους αρμόζει μέχρι την στιγμή που θα φύγουν από την ζωή. Γι’ αυτό φταίμε εμείς, τα μέσα ενημέρωσης που εστιάζουμε πολύ λιγότερο απ’ όσο θα έπρεπε στις φυσιογνωμίες της αυτοκίνησης αλλά και οι εταιρίες που δεν τους προβάλουν όσο τους αρμόζει. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, είναι ο Erhard Schnell, που έφυγε από την ζωή πλήρης ημερών, σε ηλικία 92 ετών το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Οι περισσότεροι μπορεί να μην γνωρίζουν τον Schnell και ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό, έστω και αν αφορμή είναι ο θάνατος του. Ο Erhard Schnell γεννήθηκε το 1927 και σπούδασε “εμπορικά γραφικά” στο Offenbach. Το 1952 εντάχθηκε στο δυναμικό της Opel και ένα από τα πρώτα δείγματα της δουλειάς του, ήταν το λογότυπο των Kapitan και Rekord. Το 1961, ταξίδεψε στο Detroit όπου τελειοποίησε την τέχνη του στο GM Tech Center και το 1962 ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στο πρώτο concept που εξελίχθηκε από ευρωπαϊκή εταιρία. Οι ιδέες του πήραν μορφή όταν άνοιξε το “Opel Styling Studio” το 1964 ενώ έναν χρόνο αργότερα, στην έκθεση της Φρανκφούρτης, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το Experimental GT. Τρία χρόνια μετά, η έκδοση παραγωγής του Opel GT κυλά στην γραμμή παραγωγής και ο πατέρας του, Erhard Schnell είναι εκστασιασμένος από την επιτυχία του!

Κατά την μακρόχρονη θητεία του στην Opel όμως, ο Schnell “γέννησε” κι άλλα παιδιά. Αυτός ήταν που σχεδίασε την πρώτη γενιά του Corsa ενώ δική του δημιουργία είναι και το εμβληματικό Calibra. Το αγαπημένο του, όπως έχει δηλώσει ο ίδιος.

Μία νέα, μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα. Είχα πλήρη ελευθερία με τον σχεδιασμό

Και το τελικό αποτέλεσμα όχι μόνο τον δικαίωσε, αλλά γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην ιστορία και αποτελεί ένα cult σύμβολο της δεκαετίας του ’90. Ο Schnell αποχώρησε από την Opel το 1992, κλείνοντας ένα πολύ μεγάλο και πολύ πετυχημένο κεφάλαιο στην ιστορία του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σταμάτησε να σχεδιάζει. Απλά το έκανε για τον κήπο του σπιτιού του… Αντίο κύριε Schnell και ευχαριστούμε.

Related posts

Η Honda θέλει να μάθει τι ανταλλακτικά χρειάζεσαι για το S2000 σου!

times1

Η Mercedes είναι έτοιμη για την E-Class facelift. Εσύ;

times1

Ακυρώνεται η έκθεση της Γενεύης λόγω κορωνοϊού;

times1

Hyundai. Με πολλά νέα στη Γενεύη

times1

Honda. Mε πολλές και ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις στη Γενεύη

times1

Bentley Mulsanne. Μία πολυτελής ιστορία

times1

Leave a Comment