25.1 C
Athens
September 21, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο Ford Puma. Με ήπια υβριδική τεχνολογία

-ford-puma.-

Η Ford ανακοίνωσε πέρσι ότι όλα τα μοντέλα της που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, με το νέο Puma είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που θα λανσαριστούν από τη Ford μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Έτσι, οι αγοραστές του νέου κόμπακτ crossover μοντέλου θα είναι από τους πρώτους που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής της Ford, η οποία είναι προσαρμοσμένη ώστε να βελτιώνει την οικονομία, την απόκριση, τις επιδόσεις και συνολικά την απολαυστική οδηγική εμπειρία. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0LEcoBoost κινητήρα χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιαςροπήςτουηλεκτροκινητήραπουεπιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου – όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στηντεχνολογία AutoStart-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/hή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο. Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εκδόσεις μέσα από την προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης (Ford EcoBoost) και ντίζελ (Ford EcoBlue) που υποστηρίζονται από λειτουργία AutoStart-Stop, για μειωμένο λειτουργικό κόστος και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125 ίππων θα εξασφαλίζει εκπομπές CO2 από 131 g/km και κατανάλωση 5,7l/100 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP (από 103 g/kmκαι 4,5 l/100 km -NEDC) ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά θα διατίθεται με ένα νέο, επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων για βελτιστοποιημένη, αθόρυβη λειτουργία και κατανάλωση.

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost κα ιEcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδi με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστάτου δευτερολέπτου. Η έκδοση ντίζελ 1.5L EcoBlue με απόδοση 120 ίππων θα λανσαριστεί επίσης αργότερα μέσα στη χρονιά προσφέροντας γραμμική απόδοση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση προβλέπεται να έχει εκπομπές CO2 από 117 g/km και κατανάλωση από 4,5 l/100 km στονWLTP (από 99 g/kmκαι 3,8 l/100 km- NEDC). Η οδηγική απόλαυση αναβαθμίζεται με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ τηςFord (Normal, Eco, Sport, Slipperyκαι Trail) που επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Μέσω των διαθέσιμων προγραμμάτων καθορίζεται επίσης και το πότε αλλάζει σχέση το κιβώτιο στις αυτόματες εκδόσεις, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση σε ποικίλα οδηγικά σενάρια.

Το νέο Puma βελτιστοποιεί περαιτέρω την καταξιωμένη αρχιτεκτονική της κατηγορίας Β της Ford, που ως γνωστόν προσφέρει κορυφαία συμπεριφορά και στο Ford Fiesta. Η νέα και πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση, τα μεγαλύτερα αμορτισέρ, τα πιο άκαμπτα σιλεντμπλόκ και τα βελτιστοποιημένα topmounts της ανάρτησης έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τριβών και την αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου δημιουργώντας έτσι ένα αυτοκίνητο με κορυφαία για την κατηγορία του συμπεριφορά. Το νέο Puma που θα λανσαριστεί στη χώρα μας στο τέλος Ιανουαρίου, έρχεται να προστεθεί στην ολοένα και πιο διευρυμένη γκάμα SUV και Crossover προτάσεων της Ford στην Ευρώπη, στα οποία περιλαμβάνονται τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, το νέο Kuga, το Edge, καθώς και το νέο ExplorerPlug-InHybrid.

Related posts

Το ηλεκτρικό Ford F-150 είναι η νέα πραγματικότητα!

times1

Το VW Group “ανταλάσσει” την Bugatti;

times1

Ford Mustang Mach-E. Η οδήγησή της είναι εμπειρία

times1

Το Hyundai i30 N έρχεται με άγριες διαθέσεις!

times1

Mini Moke. Το θυμάστε; Το επιθυμήσατε; Αποκτήστε το!!

times1

Suzuki Swift Hybrid. Φρεσκαρίστηκε

times1

Leave a Comment