7.8 C
Athens
February 21, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με την ίδια (περίπου), πετυχημένη συνταγή το νέο Range Rover Sport.

-range-rover-sport.

Με το Land Rover Defender να έχει λανσαριστεί, η αγγλική εταιρία στρέφει την προσοχή της άμεσα στο πλέον σημαντικό μοντέλο που χρίζει αντικατάστασης: το Range Rover Sport.  Ένα Range Rover Sport που κλείνει 7 χρόνια στην αγορά και υπό διαφορετικές συνθήκες θα ήταν ήδη πολύ κοντά στην αντικατάσταση του αλλά η εξέλιξη της νέας, MLA αρχιτεκτονικής της Jaguar-Land Rover έχει καθυστερήσει λίγο το πλάνο της εταιρίας. Η καθυστέρηση αυτή όμως αξίζει την αναμονή καθώς σημαίνει ότι τα επερχόμενα premium μοντέλα της αγγλικής εταιρίας θα βασίζονται σε μία σύγχρονη, τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα.

Πριν το Range Rover Sport βεβαίως, θα παρουσιαστεί (πιθανότατα εντός του 2021) το Range Rover αλλά χωρίς να έχουμε διάθεση να το υποτιμήσουμε, αυτό δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο το “Sport”. Δεν το λέμε εμείς, αλλά τα νούμερα που κοιτάει η ίδια η εταιρία καθώς ήδη από τα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, φημολογείται πως τα περιθώρια κέρδους του Sport είναι υψηλότερα απ’ οποιοδήποτε άλλο μοντέλο στην γκάμα της JLR, κυρίως λόγω της υψηλότερης μέσης αξίας συναλλαγής που οφείλεται στον ενθουσιασμό των πελατών. Για να διατηρηθεί αυτή η ανεπιβεβαίωτη υψηλή μέση αξίας συναλλαγής, θα πρέπει το νέο Range Rover Sport να συνεχίσει να ενθουσιάζει τους πελάτες ώστε αυτοί να τσεκάρουν περισσότερα κουτάκια στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.

Φυσικά, δεν περιμένουμε από την αγγλική φίρμα να παρουσιάσει κάτι ριζικά διαφορετικό – τουλάχιστον σχεδιαστικά. Στον συγκεκριμένο τομέα θα δούμε μία εξέλιξη του τρέχοντος design αφού οτιδήποτε άλλο θα αποτελούσε περιττό ρίσκο. Σημαντικές διαφορές θα έχουμε στα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου και στην τεχνολογία με την οποία θα εξοπλίζεται και αμφότερα οφείλονται στη νέα, MLA αρχιτεκτονική. Παρότι δεν έχουμε συγκεκριμένες, επίσημες πληροφορίες, περιμένουμε πως η νέα πλατφόρμα της Jaguar-Land Rover θα είναι ελαφρύτερη από τις προηγούμενες ενώ δεδομένες είναι οι δυνατότητες εξηλεκτρισμού που θα προσφέρει με την εταιρία να λανσάρει “συμβατικές”, υβριδικές, plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις. Όσο για τους κινητήρες που θα κρύβονται κάτω από το καπό; Αν κοιτάξουμε προσεκτικά, όταν με το καλό παρουσιαστεί το “Sport”, μάλλον θα μπορούμε να δούμε κάποια… προπέλα. Ναι, ο εξακύλινδρος εν σειρά ανήκει στην Ingenium οικογένεια της JLR αλλά κάτι ακούγεται για έναν twin-turbo V8 γερμανικής προέλευσης που θα κινεί την κορυφαία εκδοχή του νέου Range Rover Sport.

Related posts

Η Mazda δεν θα λανσάρει τίποτα νέο μέχρι το 2023;

times1

Η Edition Noire Sportive είναι η 250η Bugatti Chiron!

times1

Η Polestar φέρνει το Precept στην Γενεύη!

times1

Peugeot Landtrek. Και η Peugeot εισέρχεται στη κατηγορία των Pick Up

times1

Groupe Renault. Σε πλήρη «ηλεκτρική» επίθεση

times1

Nέο Hyundai i30. Μία πρώτη γεύση

times1

Leave a Comment