10.9 C
Athens
February 20, 2020
ΣΠΟΡ

Η Μπαρτσελόνα «βασίλισσα» των social media

-social-media

Η Μπαρτσελόνα ενισχύει ολοένα και περισσότερο την ηγετική της θέση στα social media, με αποτέλεσμα να είναι για δεύτερη συνεχή χρονιά ο αθλητικός σύλλογος με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις παγκοσμίως.

Με αύξηση 20% σε σχέση με το 2018, όπως αναφέρει σε σχετικό της δημοσίευμα η ισπανική ιστοσελίδα lajugandafinanciera έφτασε τις 1,417 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις λαμβάνοντας υπόψη τα Instagram, Twitter και Facebook.

Κάτι που την καθιστά την πιο αγαπημένη ομάδα, εκείνη με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους οπαδούς της. Επίσης έχει 461 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, παρουσιάζοντας αύξηση 112%.

Σύμφωνα με τα δεδομένα του Blinkfire Analytics, η Μπαρτσελόνα απολαμβάνει ευρύ πλεονέκτημα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Λίβερπουλ (1.161 εκατομμύρια), η οποία είναι ακολουθούμενη από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (1.044), τη Γιουβέντους (916), την Τσέλσι (645) και την Ρεάλ Μαδρίτης (600).

Related posts

LIVE: Χετάφε – Άγιαξ

Simon Nox

LIVE: Κλαμπ Μπριζ – Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Simon Nox

LIVE: Η φάση των «32» του Europa League

Simon Nox

Οι φίλοι της Γουλβς θέλουν βασικό τον Ποντένσε! (pics)

Simon Nox

Άρης: Περιμένει τον Ιντέγε ο Ένινγκ

Simon Nox

Παναθηναϊκός: Έντονη ενόχληση της διοίκησης για τις δηλώσεις Δώνη

Simon Nox

Leave a Comment