21.6 C
Athens
September 25, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Cupra CEO: Ξεχάστε τα sports cars… προς το παρόν!

cupra-ceo-sports-cars-

Υπάρχει μία λογική πίσω από το λανσάρισμα ενός εξειδικευμένου sports car, ακόμα και από μία “νέα” εταιρία. Οι ξένοι το ονομάζουν “halo car” και λειτουργεί ως βιτρίνα για τις δυνατότητες της φίρμας. Όπως και οι βιτρίνες, κερδίζει την προσοχή του αγοραστικού κοινού και φέρνει κόσμο στο μαγαζί. Από την στιγμή που θα μπει μέσα, μπορεί να αγοράσει αυτό που είδε στην βιτρίνα, μπορεί και όχι, αλλά η ουσία είναι ότι μπήκε και το πιο πιθανό είναι να μην φύγει με άδεια χέρια… Η νεοσύστατη Cupra όμως, δεν θα ακολουθήσει αυτή τη στρατηγική και η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την λογική της, όπως εκφράστηκε από τον CEO, Luca de Meo.

Δεν με παίρνει να ρίξω μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε κάτι που θα πουλήσει 15.000 οχήματα με ζημιά, μόνο και μόνο για να κάνω ένα sports car. Όταν έχω τους πόρους, μπορώ να σου πω ότι έχουμε δημιουργικότητα αλλά για τώρα, δεν είναι προτεραιότητα. Η Seat πουλά 500.000 αυτοκίνητα ετησίως. Δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω κάτι τέτοιο παρότι μου αρέσει.

Δήλωσε σε αγγλικό μέσο. Το μεγάλο αφεντικό της Cupra, σχολίασε και το γεγονός ότι τα μοναδικά μοντέλα που έχουμε δει από αυτήν, είναι SUVs (το Ateca, το Formentor και το Tavascan concept που θα περάσει στην παραγωγή μέσα στην επόμενη διετία).

Τα SUVs λέγονται sports utility vehicles γιατί αναπαριστούν ένα νέο είδος sportiness. Αυτά τα SUVs με στιλ coupe, είναι για εμάς ότι ήταν τα μη-πρακτικά coupe που με το ζόρι χωρούσες αλλά ήταν γρήγορα και η οδική τους συμπεριφορά ήταν απίστευτη λόγω χαμηλού κέντρου βάρους κλπ. Αυτά δεν υπάρχουν πλέον.

Επομένως, η συζήτηση που αφορά στην δημιουργία ενός ειδικού sports car βασίζεται περισσότερο στο συναίσθημα απ’ ότι στη λογική. Δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν, το γεγονός ότι ο de Meo βάζει μία τελεία σε αυτή την συζήτηση – τουλάχιστον για το προσεχές μέλλον. Αν τα πράγματα εξελιχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα και η Cupra μεγαλώσει, κυριολεκτικά και μεταφορικά, τίποτα δεν αποκλείεται.

Related posts

Peugeot 508 PSE. Η σπορ πλευρά του εξηλεκτρισμού

times1

Η BMW αναβαθμίζει (;) τις M3 & M4 με M Performance Parts.

times1

Το Tesla Model S Plaid υπόσχεται 1.100+ άλογα και 830+ χιλιόμετρα αυτονομία!

times1

Το Renault Arkana “μεταναστεύει” στην Ευρώπη.

times1

Ford. Ανανεωμένη στο «The Mall Athens»

times1

Nissan Maxima. Γνήσια Μπερλίνα

times1

Leave a Comment