8.7 C
Athens
January 18, 2020
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Skoda επιταχύνει το πρόγραμμα του νέου Fabia.

-skoda-fabia.

Η πλειοψηφία των μοντέλων της κατηγορίας των superminis έχει ανανεωθεί με τους μεγαλύτερους “παίκτες” να έχουν λανσαριστεί στην αγορά. Polo, Ibiza, A1, Clio, 208, Fiesta και Corsa μεταξύ άλλων, έχουν ανεβάσει τον πήχη σχεδόν με κάθε τρόπο που μπορείς να φανταστείς και το Skoda Fabia έχει μείνει ελαφρώς… πίσω. Χάνει σε σύγκριση με τον αδυσώπητο ανταγωνισμό και η τσέχικη εταιρία το γνωρίζει αυτό και επιταχύνει το πρόγραμμα εξέλιξης της νέας γενιάς ώστε να λανσάρει στην αγορά ένα μοντέλο που θα μπορεί να σταθεί επάξια.

Η πρώτη και ενδεχομένως σημαντικότερη αναβάθμιση, έχει να κάνει με την μετάβαση στην MQB A0 αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται ήδη από τα “ομόσταυλα” Polo, Ibiza και A1. Βλέπεις, το τρέχον Fabia βασίζεται σε ένα μιξ της PQ26 πλατφόρμας με ορισμένα μέρη της MQB και αυτό πρέπει να αλλάξει ώστε η επόμενη γενιά να μπορέσει να επωφεληθεί από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους κινητήρες, τα συστήματα ασφαλείας και αυτά της υποβοήθησης οδήγησης.

Μεγάλες θα είναι οι αλλαγές και στον τομέα του σχεδιασμού, όπως προβλέπουν τα renderings αγγλικού μέσου. Η τρέχουσα γενιά είναι αρκετά συντηρητική, κάτι που δεν συμφωνεί με την σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας όπως αυτή έχει εκδηλωθεί στα νέα μοντέλα της. Τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσει και το νέο Fabia αλλά χωρίς να θυσιαστεί η ευρυχωρία και η πρακτικότητα στην καμπίνα. Η μετάβαση στην MQB αρχιτεκτονική δε, αναμένεται να ωφελήσει και το NVH (Noise, Vibration and Harshness), αυξάνοντας τα επίπεδα ραφιναρίσματος.

Όσον αφορά στα μηχανικά, περιμένουμε να δούμε την γνωστή γκάμα κινητήρων να κάνει την εμφάνιση της και εδώ, με τον 1000άρη TSI για τον βασικό “κορμό” του Fabia και τον 1500άρη TSI με τα 150 άλογα στην κορυφή. Σίγουρα δεν θα υπάρχει κάποια plug-in υβριδική έκδοση λόγω πολυπλοκότητας και κόστους αλλά λογικά, η mild-hybrid τεχνολογία του Group θα βρει τον δρόμο της για τις ακριβότερες εκδόσεις του μικρού Skoda. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας μέχρι τις αρχές του 2021, οπότε και αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο Skoda Fabia, οπότε ας κάνουμε λίγη υπομονή για να δούμε πώς θέλει να διαχειριστεί η εταιρία το νέο μοντέλο της.

Related posts

Τελικά υπάρχουν όρια! Η Audi λέει όχι σε 4-κύλινδρα RS μοντέλα!

times1

Toyota GR Yaris. Ένα 4WD διαβολάκι με 261 ίππους από την κόλαση του WRC!

times1

Νέο Ford Puma. Με ήπια υβριδική τεχνολογία

times1

Τα νέα καθίσματα της Jaguar-Land Rover προσομοιώνουν το περπάτημα!

times1

Skoda Octavia RS. Έρχεται την άνοιξη και ως plug-in υβριδική!

times1

Volvo. Συνεχίζει την ανοδική της πορεία

times1

Leave a Comment