12.7 C
Athens
December 12, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η υβριδική Porsche 911 θα είναι η ταχύτερη έκδοση στην γκάμα!

-porsche-911-

Αν είναι μία φορά δύσκολο για μία εταιρία να προσαρμοστεί στη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού, οι προσδοκίες του κόσμου για μία εταιρία σαν την Porsche κάνουν την μετάβαση στο επόμενο στάδιο ακόμα δυσκολότερη. Θυμήσου απλά πώς αντέδρασε το ευρύ κοινό στο λανσάρισμα της Cayenne ή στην καθολική υιοθέτηση του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης έναντι του συμβατικού υδραυλικού. Ευτυχώς, ο κόσμος ήταν πολύ πιο δεκτικός όσον αφορά στην αμιγώς ηλεκτρική Taycan, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή ήταν μονάχα η αρχή… Για την ακρίβεια, θα έλεγα ότι ήταν η πρώτη κλιμάκωση του πλάνου της Porsche.

Ενός πλάνου που όπως δήλωσε ο CEO της εταιρίας, Oliver Blume, περιλαμβάνει το λανσάρισμα “συμβατικών”, υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων σε κάθε κατηγορία όπου διατηρεί παρουσία η Porsche. Πρόσεξε όμως: μοντέλων, όχι εκδόσεων. Κάθε ηλεκτρικό μοντέλο που θα λανσάρει η Porsche θα είναι εξελιγμένο ως ηλεκτρικό και όχι απλά μία ηλεκτρική έκδοση κάποιου υπάρχοντος “συμβατικού”. Όπως είπαμε λοιπόν, η γερμανική εταιρία λάνσαρε την ηλεκτρική Taycan ενώ η Pamamera καλύπτει το κομμάτι υβριδικό/βενζινοκίνητο. Η Cayenne θα είναι υβριδική/βενζινοκίνητη ενώ η νέα Macan θα λανσαριστεί ως αμιγώς ηλεκτρική. Τι γίνεται όμως με το πλέον ευαίσθητο κομμάτι της γκάμας της Porsche; Τι γίνεται με τα sports cars;

Έχουμε πει ότι η επόμενη 911 θα είναι διαθέσιμη και ως υβριδική. Αυτή θα είναι η ταχύτερη 911 στην γκάμα. Δεν θα έχει το επιπλέον βάρος των μπαταριών και θα είναι non-plug-in υβριδική. Έχουμε την εμπειρία για να το κάνουμε αυτό – απλά κοιτάξτε την αγωνιστική 919.

Δήλωσε ο Blume σε αγγλικό μέσο χωρίς να αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες. Δεν μπορούμε λοιπόν να είμαστε σίγουροι αν ο Blume εννοούσε κυριολεκτικά αυτό που είπε, ή αν υπάρχει ένα ανείπωτο “με εξαίρεση…”. Θα είναι η υβριδική 911 ταχύτερη ακόμα και από την Turbo S ή την πανίσχυρη GT2 RS; Άγνωστο. Το μόνο σίγουρο, δεδομένου του momentum που έχει “χτίσει” η Porsche, είναι ότι η επερχόμενη υβριδική Porsche 911 θα είναι ένα συναρπαστικό και ταυτόχρονα “πρακτικό” sports car. Οι μηχανικοί έχουν την τεχνογνωσία και την διάθεση για να παρουσιάσουν κάτι εξαιρετικό.

Related posts

Fiat Panda. Ενδοοικογενειακός ανταγωνισμός

times1

Η Ευρώπη σκληραίνει την στάση της απέναντι στις εκπομπές CO2!

times1

Cupra CEO: Ξεχάστε τα sports cars… προς το παρόν!

times1

Η Mercedes επιβεβαιώνει την ηλεκτρική EQA για το 2020.

times1

Τον Ιανουάριο το ντεμπούτο του καυτού Toyota Yaris.

times1

Νέα Mercedes-Benz GLA. Έτοιμη η δεύτερη γενιά

times1

Leave a Comment