19.9 C
Athens
October 16, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Mountune ανεβάζει την ιπποδύναμη του κινητήρα του Ford Focus RS στα 684 άλογα!

Γνωρίζουμε ήδη ότι η Mountune έχει επεκταθεί στον πλούσιο κόσμο των Volkswagen και έχει αποδείξει την αξία της με το δικό της, αναβαθμισμένο VW Golf R να κερδίζει τόσο το εργοστασιακό (προφανώς) όσο και το Audi RS3. Όμως ο βελτιωτικός οίκος έγινε γνωστός με τα Ford και όταν επιστρέφει σε αυτά, το αποτέλεσμα είναι άκρως αξιόλογο.

Πάρε για παράδειγμα το Ford Focus RS. Ένα εξαιρετικό hot hatch με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων που αποδίδει σε εργοστασιακή μορφή 350 ίππους. Η Mountune ήδη προσφέρει πακέτα που ανεβάζουν την ιπποδύναμη στα 400, 444 ή ακόμα και τα 513 άλογα αλλά για την τελευταία δημιουργία της, έχει σπάσει τα φρένα και πέφτει χωρίς αλεξίπτωτο από το αεροπλάνο.

Το video που ανέβηκε στο κανάλι της εταιρίας στο Youtube, δείχνει έναν EcoBoost 2,3 λίτρων ο οποίος “φοράει” ένα γιγαντιαίο turbo Borgwarner EFR8374 και την MRX κυλινδρο κεφαλή της Mountune, καταναλώνει E30 και διατηρεί το σύστημα άμεσου ψεκασμού του για να “γράψει” στο δυναμόμετρο 684 ίππους και 767 Nm ροπής. Τα νούμερα φυσικά είναι άκρως εντυπωσιακά αλλά η Mountune δεν αναφέρει τι άλλες αναβαθμίσεις έχουν γίνει στον κινητήρα για να αντέχει αυτού του είδους την καταπόνηση αξιόπιστα, ούτε αν θα λανσάρει το συγκεκριμένο πακέτο στην αγορά. Από την άλλη, ακόμα και αν το λανσάρει, η τιμή του θα είναι πρακτικά αστρονομική, οπότε τείνω να πιστεύω ότι ο εν λόγω κινητήρας είναι απλά μία επίδειξη δύναμης και όχι ένα μελλοντικό προϊόν… τουλάχιστον όχι ολόκληρος. Μέρη του πιθανώς να περάσουν στην παραγωγή.

Related posts

Nέο Volkswagen T-Roc R. Aγριεμένο

times1

Οι εξελίξεις στην Συρία καθυστερούν την απόφαση για το εργοστάσιο της VW στην Τουρκία.

times1

Νέο Toyota Yaris. Έτοιμη η ολοκαίνουρια γενιά του

times1

Νέο Honda Jazz. Μας δίνει μία πολύ μικρή γεύση

times1

Άλλη μία γρήγορη ματιά στο νέο, ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda.

times1

Νέο VW Golf VIII. Αυτό είναι

times1

Leave a Comment