25.7 C
Athens
September 16, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Fiat: Ανανέωση γκάμας με αιχμή του δόρατος το ηλεκτρικό 500!

Οι πωλήσεις της Fiat δεν παρουσιάζουν κάποια ανησυχητική μείωση καθώς παραμένουν σχετικά σταθερές χάρη στην αξία των δύο best seller της (500 και Panda) αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η γκάμα της δεν έχει απόλυτη ανάγκη την ανανέωση. Ανανέωση που θα στηριχτεί στην κατηγορία που η Fiat γνωρίζει καλύτερα από οτιδήποτε άλλο (βλ. μικρά αυτοκίνητα), θα εστιάσει στον εξηλεκτρισμό και θα έχει ως αιχμή του δόρατος το αμιγώς ηλεκτρικό, νέο 500 που θα παρουσιαστεί γύρω στα μέσα του 2020. Ανάμεσα στα μοντέλα που περιμένουμε από την ιταλική φίρμα πέραν του 500 EV, είναι το επισήμως ανακοινωμένο, 500 Giardiniera, το νέο 500X και ο αντικαταστάτης του Tipo που μάλλον θα πάρει τη μορφή ενός SUV.

Για το πλάνο μας για το μέλλον, χρειαζόμαστε την σωστή ισορροπία ανάμεσα σε δύο διαστάσεις: την οικογένεια 500 και την οικογενειακή μετακίνηση. Δεν θα υπάρχουν μεγάλα αυτοκίνητα, premium οχήματα ή sport μοντέλα επειδή δεν μπορείς να βασιστείς πάνω τους.

Θα έχουμε παρουσία στο C-segment αλλά όχι σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Όλα τα μοντέλα μας, θα έχουν μήκος μεταξύ 3,5 και 4,5 μέτρων. Εκεί θα “παίζει” η Fiat. Χρειαζόμαστε περισσότερα ηλεκτρικά και χρειαζόμαστε περισσότερα μοντέλα στην οικογένεια του 500 που να δικαιολογούν μία αυξημένη τιμή.

Δήλωσε ο CEO της Fiat, Olivier Francois. Πιο συγκεκριμένα, απ’ ότι καταλαβαίνουμε, εκτός από το “στανταράκι” που είναι το ηλεκτρικό 500 του 2020, η Fiat αναμένεται να λανσάρει κάποια στιγμή στο εγγύς μέλλον το νέο 500X. Το 500L θα αντικατασταθεί έμμεσα από το 500 Giardiniera ενώ το 2021 θα κάνει την εμφάνιση του το νέο Panda. Αυτό θα παραμείνει πιστό στις αξίες του μοντέλου και μάλλον θα βασίζεται στο Centoventi Concept ενώ 2 χρόνια μετά το λανσάρισμα του, η γκάμα θα εμπλουτιστεί με την ηλεκτρική έκδοση. Όσον αφορά στον αντικαταστάτη του Tipo, μάλλον θα είναι ένα SUV που θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Jeep Renegade.

Αυτό που μένει να δούμε είναι αν θα “πιάσει” το στοίχημα με το ακριβότερο, ηλεκτρικό 500. Η λογική πίσω από την απόφαση είναι σωστή, καθώς όπως αναφέρει ο Francois “μόνο οι μικρότερες κατηγορίες μπορούν να δημιουργήσουν εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων” και γι’ αυτό η Fiat θα στηριχτεί στο 500 και στο Panda αλλά δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εκ των προτέρων αν ο κόσμος θα εκτιμήσει το μοντέλο ηλεκτροκίνησης που προτείνει η ιταλική φίρμα. Ελπίζουμε όμως, όπως και η Fiat, ότι θα το κάνει.

Related posts

Απειλείται η ύπαρξη των sports cars;

times1

Το SUV της Ferrari γίνεται σιγά-σιγά πραγματικότητα!

times1

Νέο Fiat 500X Sport. Ενδιαφέρον συνδυασμός

times1

Mercedes-Benz: Οι πωλήσεις των diesel αυξάνονται ξανά.

times1

Mercedes EQS. Η λιμουζίνα του μέλλοντος

times1

Αudi RS7 Sportback. Προκλητικό

times1

Leave a Comment