29.8 C
Athens
August 20, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Lotus παρουσίασε το ανανεωμένο σήμα της.

Η Lotus βρίσκεται σε φάση ανανέωσης και έκρινε ότι ένας καλός τρόπος να υπογραμμίσει το γεγονός ότι περνάει σε μία νέα εποχή, είναι να ανανεώσει το σήμα της. Το πρώτο πολύ μεγάλο βήμα στη “νέα” Lotus ήταν το ηλεκτρικό hypercar ονόματι Evija και τώρα, η αγγλική εταιρία που ανήκει από το 2017 στην Geely, αποκάλυψε το νέο logo που σύμφωνα με τον επικεφαλής marketing, Simon Clare, συμβολίζει την φιλοσοφία του Colin Chapman: “απλούστευσε και πρόσθεσε ελαφρότητα”.

Η 8η εκδοχή του σήματος της Lotus είναι όντως πιο απλή από την προηγούμενη με τους σχεδιαστές να έχουν επιλέξει αποκλειστικά 2 χρώματα (το χαρακτηριστικό British Racing Green και το κίτρινο) και τα γράμματα που ακολουθούσαν μία καμπύλη να έχουν ισιώσει. Αν μου επιτρέπεται ένα σχόλιο, θα έλεγα ότι το νέο σήμα δείχνει πιο… επίπεδο από αυτό του 2010. Φαίνεται πως έχει χάσει την τρισδιάστατη φύση του και ενώ, αναμφίβολα, θα “παίζει” καλύτερα online, είμαι περίεργος για το πώς θα δείχνει πάνω στο αυτοκίνητο και συγκεκριμένα, σε ένα ανοιχτόχρωμο.

Related posts

Η Jaguar-Land Rover εξελίσσει ένα προηγμένο, 3D head-up display.

times1

Η Aston Martin DBX έρχεται με την ψυχή ενός sports car.

times1

Νέο Nissan Juke. Στη τελική ευθεία

times1

Η Ferrari θέλει περισσότερες πωλήσεις Grand Tourers.

times1

Νέο Skoda Kamiq. To τρίτο της SUV

times1

Fiat: Ανανέωση γκάμας με αιχμή του δόρατος το ηλεκτρικό 500!

times1

Leave a Comment