18.7 C
Athens
November 19, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Nissan GT-R NISMO 2020. Ετοιμοπόλεμο

nissan-gt-r-nismo-2020.-

Το  Nissan GT-R NISMO 2020 διαθέτει ένα μοναδικό στυλ  που αντανακλά την μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της φίρμας.  Έχει  αναρίθμητες τεχνολογίες, εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσής του μέσω της εξαιρετικής  αεροδυναμικής, της ανάρτησης, των συστημάτων μετάδοσης αλλά και κίνησης, δημιουργώντας ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης  που είναι έτοιμο να βγει τόσο στο δρόμο, όσο και  στην πίστα!

Με νέους αγωνιστικού τύπου στροβιλοσυμπιεστές, βελτιωμένο έλεγχο αλλαγής ταχυτήτων,  ελαφρύτερα εξαρτήματα, μειωμένη συνολική μάζα και  αναβαθμίσεις στα φρένα, τους τροχούς και τα ελαστικά,  το Nissan GT-R NISMO 2020 κατάφερε να μειώσει κατά των 2,5 δευτερόλεπτα τον χρόνο στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει αυξηθεί και η ήδη εκπληκτική σταθερότητα του μοντέλου σε υψηλές ταχύτητες, που τώρα αγγίζουν τα 300 χλμ / ώρα !

Κατασκευασμένο με τη νοοτροπία του kaizen

Η επιδίωξη της τελειότητας απαιτεί επιμονή. Η συνεχής ανάγκη για εξέλιξη και τελειοποίηση, είναι αυτό που στα Ιαπωνικά ονομάζεται kaizen. Το kaizen βρίσκεται στο επίκεντρο του GT-R NISMO,  όπως φυσικά και στην νοοτροπία  της ομάδας που πλαισιώνει αυτό το εγχείρημα.  Οι άνδρες και οι γυναίκες της ομάδας εξέλιξης του GT-R NISMO, διακατέχονται από  μια εγγενή περιέργεια και μια νοοτροπία που συνοψίζεται στο “τι θα γινόταν αν…”,  όταν επανεξετάζουν και την παραμικρή  λεπτομέρεια. Οι μικρές βελτιώσεις μπορεί να μην φαίνονται πολύ σημαντικές μεμονωμένα, αλλά όταν συνδυάζονται στο σύνολό τους, η διαφορά γίνεται αντιληπτή. Αυτό είναι το “μεγαλείο” στον χαρακτήρα ενός τέτοιου αυτοκινήτου.  Δεν  έχει να κάνει μόνο με αριθμούς και επιδόσεις, αλλά με το ολιστικό αποτέλεσμα του  πώς το GT-R NISMO γίνεται “προέκταση” του σώματος και του πνεύματος του οδηγού, καθώς το αυτοκίνητο “ζωγραφίζει”  σε έναν αγαπημένο δρόμο, ή στην πίστα.

VR38DETT, τώρα με υπερσυμπιεστές GT3

Ο κινητήρας  του  GT-R NISMO 2020, γνωστός και ως “VR38DETT,” είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού,  σε όλο τον κόσμο. Πλέον διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου,  όμοιων  με αυτούς της αγωνιστικής έκδοσης του GT3. Οι νέοι υπερσυμπιεστές  διαθέτουν  φτερωτή τουρμπίνας  με 10 πτερύγια  (ένα λιγότερο από το τρέχον μοντέλο), όπου το καθένα από αυτά είναι  0,3 χιλιοστά λεπτότερο. Αυτό αντιπροσωπεύει μείωση της μάζας κατά 14,5% και συνεπώς  της αδράνειας (24%), επιτρέποντας αύξηση της  απόκρισης. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο  χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος,  σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο  με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε!

Το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, όταν τεθεί σε R-mode,   επιτυγχάνει αλλαγές πιο δυναμικά,  χάρη σε έναν νέο αλγόριθμο για το Adaptive Shift Control (ASC). To ASC επιλέγει την βέλτιστη σχέση για κάθε σενάριο οδήγησης, κάτι που μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αισθητό κατά τη διάρκεια της πέδησης και όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε γωνίες,  προσφέροντας ακρίβεια στον χειρισμό με ταχύτερα “κατεβάσματα” και μειώνοντας την υποστροφή,  κατά την είσοδο στην στροφή. Με την ταχύτητα του κινητήρα να διατηρείται σε υψηλότερο ρυθμό χάρη στην εμπλοκή χαμηλότερης σχέσης, η επιτάχυνση βελτιώνεται αισθητά όταν το αυτοκίνητο βγαίνει από την στροφή.

Αεροδυναμική, σχεδιασμός και μεγάλη δόση ανθρακονημάτων

Με γνώμονα τα οφέλη της αεροδυναμικής , ο σχεδιασμός του GT-R NISMO 2020 έχει υποστεί μια συναρπαστική εξέλιξη. Οι αλλαγές είναι εντελώς λειτουργικές, αυξάνοντας την ψύξη στρατηγικών τμημάτων του αυτοκινήτου όπως τον χώρο του κινητήρα και τα φρένα, χωρίς να επηρεάζουν αρνητικά την τιμή 0,26 του συντελεστή οπισθέλκουσας.

Ένας ακόμα τομέας που κάνει ξεχωριστό το GT-R NISMO 2020, είναι η ποσότητα ανθρακονημάτων που φέρει. Χάρη στο συγκεκριμένο υλικό, τα περισσότερα εξαρτήματα είναι ελαφρύτερα σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο, περιλαμβάνοντας  τους προφυλακτήρες και τα εμπρός φτερά (-4,5 κιλά), το καπό (-2 κιλά), την  οροφή (-4 κιλά), το πορτμπαγκάζ και την πίσω αεροτομή. Ακολουθώντας την φιλοσοφία του kaizen,  κάθε επιμέρους στοιχείο έχει βελτιωθεί για να μειώσει το βάρος, να αυξήσει την άντωση και να βελτιώσει την αεροδυναμική. Συνδυαστικά, αυτά τα εξωτερικά μέρη του αυτοκινήτου έχουν οδηγήσει σε μια συνολική εξοικονόμηση βάρους 10,5 κιλών, εκτός της μείωσης των 20 κιλών που επετεύχθησαν από τις αναβαθμίσεις και τα νέα εξαρτήματα.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο GT3 GT-R,  ενέπνευσε έντονα το σχεδιασμό των νέων μπροστινών φτερωτών του GT-R NISMO 2020. Τώρα διαθέτουν σπορ περσίδες που αυξάνουν την κάθετη δύναμη  κατά 7 κιλά,  χωρίς να δημιουργούν πρόσθετη οπισθέλκουσα. Τα αεριζόμενα  φτερά  που έχουν δοκιμαστεί σε αεροδυναμική σήραγγα,  συμβάλλουν στην ομαλή ροή του αέρα κατά μήκος του υπόλοιπου αυτοκινήτου και αποτρέπουν τη δημιουργία στροβιλισμού στο πίσω φτερό, προσφέροντας  ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Ως πολύλειτουργικό χαρακτηριστικό, βοηθούν επίσης στην απομάκρυνση του καυτού αέρα,  μακριά από τον χώρο του κινητήρα.

Καμπίνα που “αγκαλιάζει” τον οδηγό

Εντός της καμπίνας, τα εμπρός καθίσματα της Recaro που κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για το  GT-R NISMO 2020, προσφέρουν ακόμα καλύτερη στήριξη σε οδηγό και συνοδηγό (δεν είναι διαθέσιμα στις Η.Π.Α. και στον Καναδά). Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας δομής τριών επιπέδων στην οποία οι ίνες του άνθρακα  γίνονται “σάντουιτς”  με το κυρίως εσωτερικό τμήμα, προκειμένου να βελτιωθεί ο τρόπος στήριξης από την μέση και πάνω.  Η προσθήκη μίας εσωτερικής δομής πλαισίου στο κέλυφος του  άνθρακα αύξησε τη στρεπτική ακαμψία των καθισμάτων (κατά περίπου 20%), κάτι πολύ σημαντικό όταν ασκούνται πλευρικές δυνάμεις στις στροφές και κατά την πέδηση. Σημαντικό είναι ότι μετά αυτές τις επεμβάσεις, το βάρος κάθε καθίσματος έχει μειωθεί κατά 1,4 κιλά.

Την καμπίνα του GT-R NISMO 2020, συμπληρώνει ένας  μοναδικός συνδυασμός  εσωτερικών χρωμάτων με το χαρακτηριστικό μαύρο δερμάτινο σκούρο  NISMO σε κόκκινους τόνους. Οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι  από κόκκινο σουέτ, ενώ στο τιμόνι, το ταμπλό και την επένδυση οροφής υπάρχει σκούρο γκρι Alcantara.

Related posts

“Κάτι μεγάλο” φέρνει η Kia στο Los Angeles.

times1

Aυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα. Η τελική δεκάδα

times1

BMW i4. Οδηγική ευχαρίστηση μηδενικών εκπομπών αλλά και 530 ίππων!

times1

Ο Markus Duesmann στην ηγεσία της Audi.

times1

Volvo XC40 T3 Auto. Στυλ και άνεση μαζί

times1

Η Ferrari “πατάει το φρένο” μετά από το πολυάσχολο 2019.

times1

Leave a Comment