33.2 C
Athens
August 22, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η 7-μελής “οικογένεια” του νέου Audi A3.

Ο επικεφαλής της Audi, Bram Schott, επιβεβαίωσε το νέο A3 πήρε το πράσινο φως για να περάσει στην παραγωγή, οπότε η μοναδική “λεπτομέρεια” που απομένει μέχρι να λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή στις αρχές του 2020, είναι να το δούμε. Αυτό που θα δούμε όμως αρχικά είναι μονάχα ένα μέρος της γκάμας που θα προσφέρει το νέο A3 και πιο συγκεκριμένα, η 5-θυρη hatchback έκδοση και η 4-θυρη sedan. Το A3 θα μεταμορφώνεται στις υπόλοιπες εκδόσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του και οι διάφορες μορφές του έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον καθώς τοποθετούνται σε ελαφρώς διαφορετικά επιμέρους κομμάτια της ίδιας κατηγορίας.

Αρχικά, να σημειώσουμε ότι το νέο Audi A3 θα κάνει χρήση μίας ριζικά ανανεωμένης εκδοχή της MQB πλατφόρμας του VW Group, με τους μηχανικούς να εστιάζουν στην περαιτέρω μείωση ενοχλήσεων όπως οι δονήσεις και οι θόρυβοι. Γενικά, η πλατφόρμα είναι ελαφρύτερη και περισσότερο άκαμπτη από αυτήν του τρέχοντος A3 ενώ η ομάδα που έχει αναλάβει την εξέλιξη του νέου μοντέλου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα κύλισης και στην αναβάθμιση του εσωτερικού με περισσότερο “premium” χαρακτηριστικά και νέες τεχνολογίες.

Αντίστοιχα, η πλατφόρμα δίνει την δυνατότητα στην γερμανική εταιρία να ενσωματώσει μία ποικιλία mild και plug-in υβριδικών κινητήρων συνόλων, χωρίς όμως να στέλνει εντελώς στο περιθώριο τους πετρελαιοκινητήρες. Συγκεκριμένα, περιμένουμε το νέο A3 να είναι διαθέσιμο με τους mild-hybrid κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων προσφέροντας 130 και 150 ίππους ο πρώτος και 190 ίππους ο δεύτερος καθώς και έναν 2-λιτρο πετρελαιοκινητήρα με 135 έως και 204 ίππους. Στην γκάμα θα προστεθεί και η “e-tron”, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, όπως και οι κορυφαίες S3 και RS3 που θα κάνουν χρήση του δίλιτρου, τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα που αναμένεται να αποδίδει περί τα 330 άλογα και του 5-κύλινδρου των 2,5 λίτρων αντίστοιχα. Στις εν λόγω εκδόσεις θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του και το νέο σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας που θα προσφέρει μία “πισωκίνητη” drift λειτουργία όπως το Ford Focus RS και η νέα Mercedes-AMG A45.

Σε πιο “γήινες” εκδόσεις, περιμένουμε την γκάμα του A3 να  εμπλουτιστεί με δύο ακόμα, περίπου έναν χρόνο μετά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στην “liftback” και την “allroad” έκδοση. Η τελευταία, όπως καταλαβαίνεις, ακολουθεί την φιλοσοφία των υπόλοιπων Allroad της Audi και προσφέροντας ήπιες εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τοποθετηθεί κάτω από το Q3 και απέναντι από την Mercedes-Benz GLA. Η liftback από την άλλη, έχει στο στόχαστρο την CLA. Σίγουρη πρέπει να θεωρείται δε, η κατάργηση της 3-θυρης hatchback έκδοσης λόγω μειωμένης ζήτησης σε καίριες αγορές που συμπαρασύρει και το A3 Cabriolet.

Related posts

Opel. Mε πολλές πρεμιέρες στη Φρανκφούρτη

times1

Cupra. Μία μικρή γεύση από το εσωτερικό του ηλεκτρικού της μοντέλου

times1

Δυστυχώς, η Shelby Mustang GT500 δεν θα έρθει στην Ευρώπη!

times1

Audi RS6 Avant. Ένα καυτό station-wagon με 600 ίππους και “βαρύ” όνομα.

times1

Η Porsche μας αφήνει να ρίξουμε μία ματιά στο ταμπλό της Taycan.

times1

Hyundai i30 N Project C. Πιο άγριο και πιο γρήγορο από το… “απλό” i30 N!

times1

Leave a Comment